عکاسی نوزاد در منزل

عکاسی نوزاد در منزل یا خانه

کرونا امروزه رفت و آمد به مکان های مختلف را سخت کرده است. خطر ابتلا به کرونا خانواده ها را نگران کرده و افرادی همچون خانم های باردار و نوزادان تازه متولد شده که ممکن است سیستم ایمنی ضعیفتری داشته باشند، بیشتر در معرض ابتلا به ویروس کرونا قرار دارند. به همین دلیل ممکن است در ایام شیرین تولد فرزند دلبندشان، به آتلیه عکاسی نوزاد برای ثبت لحظات شیرین تولد نوزاد مراجعه نکنند.

هرچند در آتلیه نوزاد فرزند پاک در تهرانپارس تمامی تمهیدات لازم در خصوص شیوه نامه های بهداشتی رعایت می شود و در زمانی که مشتری برای عکاسی نوزاد رزرو نموده است، مشتری دیگری پذیرش نمی شود.

با توجه به رعایت تمامی شیوه نامه های بهداشتی و ضدعفونی کردن محیط آتلیه نوزاد در شرق تهران، ممکن است باز هم خانواده هایی علیرغم تمایل به ثبت تصاویر نوزاد ، تمایل به حضور در آتلیه عکاسی را نداشته باشند، مدیریت محترم آتلیه تخصصی عکاسی نوزاد فرزند پاک برای راحتی و حفظ ایمنی خانواده ها، تمهیداتی برای عکاسی نوزاد در منزل اندیشیدند.

عکاسی نوزاد در منزل در شرق تهران و تهرانپارس بدین صورت انجام می شود که مشتری ابتدا وقت را ررو می نماید، و در زمان تعیین شده، تیم تخصصی فرزند پاک به همراه دوربین، تجهیزات و دکورهای سیار آتلیه، به منزل مشتری مراجعه می نماید و در منزل شرایط آتلیه و عکاسی نوزاد را فراهم می آورند.

اینستاگرام آتلیه نوزاد در شرق تهران

شما در ادامه می توانید از طریق لینک های زیر، برخی از نمونه کارهای عکس و کلیپ مرتبط با عکاسی نوزاد در منزل را که توسط آتلیه تخصصی نوزاد فرزند پاک انجام شده را مشاهده نمایید.

نمونه کارهای عکس از عکاسی در منزل

نمونه کارهای کلیپ از عکاسی در منزل

شما هم می توانید برای رزرو نوبت عکاسی نوزاد در منزل از دو هفته قبل با شماره های آتلیه عکاسی فرزند پاک تماس بگیرید تا مشاوره های لازم برای این نوع عکاسی را دریافت نمایید.

۰۲۱۷۷۸۶۹۶۳۲

۰۲۱۷۷۸۶۹۶۳۳

آدرس آتلیه نوزاد فرزند پاک :

اتوبان باقری جنوب به شمال، نبش ورودی فلکه سوم، جنب طباخی امیر و گلفروشی، پلاک ۱۰۳، واحد ۲

آتلیه نوزاد در شرق تهران

آتلیه نوزاد در تهرانپارس

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.