آتلیه کودک تهرانپارس

آتلیه کودک تهرانپارس

یکی از خاطرات جذاب و به یادماندنی که خانواده ها در سال های مختلف می توانند به مرور آن بپردازند، دیدن و یادآوری عکس های دوران کودکی فرزندانشان است.

این عکس ها خاطرات جذابی از قد کشیدن و دوران نوزادی و کودکی فرزند دلبند شما را یادآوری می کنند. برای ثبت این لحظات زیبا و خاطره ساز، بهتر است که عکاسی را به تیمی متخصص و در یک آتلیه عکاسی کودک بسپارید تا خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

تیمی با پرسنل مجرب و دوره دیده به همراه دکورها و تم های رنگارنگ و بی نظیر که عکاسی از کودک شما بسیار دلنشین و زیبا می نماید.

آتلیه کودک تهرانپارس

آتلیه تخصصی کودک فرزند پاک در شرق تهران و محدوده تهرانپارس واقع شده است.

این آتلیه تخصصی کودک، دارای انواع لباس برای کودکان دختر و پسر است که مناسب با دکورها و تم ها و همچنین فصل و مناسبت، متفاوت و متنوع است. از طرفی استفاده از تمامی این لباس ها، برای مشتریان کاملا رایگان است.

آتلیه تخصصی کودک در تهرانپارس

عکاسی کودک از 20 روزگی نوزاد آغاز می شود و بعد از این بیست روز و با توجه به اینکه دیگر نوزاد نمی تواند به راحتی در آتلیه بخوابد، نوع عکاسی متفاوت خواهد شد و به اصطلاح به آن عکاسی از کودک اطلاق می شود.

مدت زمان عکاسی از کودک در آتلیه کودک فرزند پاک، یک ساعت و نیم است که در این مدت، خانواده می تواند همراه با فرزند، در محیط آتلیه حضور داشته باشد و حتی کنار کودک خود، عکس هایی به یادگار ثبت نماید.

دکورها و تم های برای عکاسی از کودک در زمان ها، فصل ها و مناسبت های مختلف، با هم تفاوت دارد. مثلا شما می توانید با کلیک بر روی لینک های زیر، برخی از نمونه کارهای ما را مشاهده که در مناسب های مختلف عکاسی شده است را مشاهده نمایید:

عکس کودک با تم ولنتاین

عکس کودک با تم کریسمس

عکاسی کودک با تم یلدا

اتلیه کودک فرزند پاک در شرق تهران و محدوده تهرانپارس قرار دارد.

برای رزرو نوبت لطفا از ده روز قبل، به صورت حضوری یا تلفنی، اقدام به رزرو نویت نمایید.

در هر لحظه، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان برای مشاوره و راهنمایی در خصوص عکاسی از کودک دلبندتان در بهترین آتلیه کودک تهران هستند.

آدرس :

فلکه دوم تهرانپارس , خیابان فرجام , پلاک 120 , واحد 8

تلفن های تماس :

77869632-33

آتلیه کودک تهرانپارس

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.