نقش صندلی در آتلیه عکاسی

آتلیه عکاسی کودک

انواع تجهیزات و وسایلی که در آتلیه عکاسی موجود هستند؛ هر کدام به نوبه خود می توانند نقش مهمی را در عکاسی ایفا کنند.

عکاسی فقط منوط به داشتن دوربین با کیفیت و یک سوژه نیست؛ اگر قصد دارید تا یک آتلیه راه بیندازید، باید ابتدا سبک کار خود را مشخص کنید؛ سپس وسایل لازم را تهیه کنید.

آتلیه عکاسی کودک

عکاسی کودک، عکاسی نوزاد، عکاسی عروس و عکاسی صنعتی به نوبه خود روش های متفاوتی از عکاسی محسوب می شوند.

ما در این مطلب درباره انواع صندلی های مورد استفاده در آتلیه عکاسی کودک صحبت می کنیم؛ صندلی ها در اندازه ها و ابعاد مختلف موجود هستند، گروهی از صندلی ها فقط مناسب رده ی سنی کودک هستند و بخشی از آنها برای بزرگسالان نیز مناسب است.

آتلیه عکاسی کودک

صندلی ها و نیمکت های موجود در این مطلب همه در آتلیه فرزند پاک موجود هستند؛ استفاده از این صندلی ها در عکس به نوع عکس بستگی دارد؛ معمولا از کودکان نوپا، عکس های نشسته گرفته می شود، برای گرفتن این عکس ها نیاز است تا کودک شما روی یک صندلی کوچک بنشیند.

اگر بخواهید خواهر یا برادر او نیز در عکس باشد، وی می تواند کنار صندلی بایستد؛ این ایده برای عکس بسیار مورد استفاده است.

بک گراند در عکس هایی که با صندلی هستند، مانند سایر عکس های دیگر مهم است؛ به رنگ صندلی دقت کنید و سپس هم سو با طیف رنگی صندلی یا متضاد با آن، پس زمینه ی مناسبی را برای عکس انتخاب کنید.

استفاده از صندلی معمولا در عکس هایی خواهد بود که بک گراندهای ساده دارند؛ اما در زمان استفاده از نیمکت، بیشتر از بک گراندهایی با برگ و گل و با ایده ی طبیعت یا طرح های خیابان استفاده می شود.

دلیل این انتخاب نگرش واقعی به استفاده از این وسایل است، در حالت واقعی، نیمکت در پارک یا خیابان استفاده می شود و صندلی در محیط های خانه و سایر محیط های بسته؛ پس مهم است که به واقع گرایی در عکاسی دقت شود.

اینکه شما بخواهید کودک تان در کدام شرایط عکس بیندازد، بستگی به سلیقه تان دارد؛ خودتان می توانید این موضوع را با مشاوران عکاسی آتلیه فرزند پاک مطرح کنید.

به رنگ ها و بازی با رنگ ها دقت کنید؛ تلاش کنید تا با استفاده از انواع دکورهای تزیینی فضای رنگی و جذابی را برای عکس بسازید.

اگر می خواهید عکس واحدی از کودکان خود بیندازید، می توانید از لباسهای ست استفاده کنید تا عکس جلوه بیشتری داشته باشد.

 

لباس ست مادر و دختر

کیک تولد برای عکس

استفاده از سطل در عکاسی نوزاد

استفاده از حلقه گل در عکاسی نوزاد

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.