آتلیه بارداری و نوزاد در گلبرگ

آتلیه بارداری و نوزاد در گلبرگ

با توجه به فعالیت آتلیه بارداری و نوزاد فرزند پاک در محدوده شرق تهران، یکی از مناطق و محدوده هایی که به فرزند پاک نزدیک می باشد، مناطقی همچون میدان نبوت یا هفت حوض، خیابان گلبرگ و خیابان هلال احمر است.

این محدوده با مرکزیت میدان هفت حوض، در منطقه 8 شهرداری تهران قرار دارد و جزء طرح ترافیک اصلی و زوج و فرد نمی باشد.

میدان هفت حوض نیم قرن پیش توسط فرانسوی ها ساخته شده است و به دلیل وجود هفت عدد حوض در آن به این نام، نامگذاری گردید.

خیابان گلبرگ که یک خیابان شرقی – غربی است، محله هایی همچون تهرانپارس، نارمک و مجیدیه را به هم متصل می کند که در حال حاضر نام آن به خیابان جانبازان تغییر کرده است.

آتلیه بارداری و نوزاد فرزند پاک

فرزند پاک یکی از آتلیه های معروف در شرق تهران است که در خیابان فرجام قرار دارد. این مرکز به صورت تخصصی و با داشتن کادری مجرب و آموزش دیده، در زمینه عکاسی بارداری، نوزاد و کودک فعالیت می کند.

این آتلیه شامل دو طبقه مجزا شامل طبقه اداری و طبقه آتلیه است.

طبقه اداری شامل واحد مدیریت، واحد سایت، واحد ادیت و تدوین، بخش انتخاب عکس و تحویل کار و همچنین شامل پرسنل اداری است. از طرفی این طبقه با دارا بودن سامانه های نرم افزاری منجمله سامانه CRM ، تمامی فعالیت های مرتبط با مشتریان را به صورت هوشمند ثبت نموده و در زمان های لازم، روند انجام کار را از طریق پیامک، برای مشتریان ارسال می نماید.

طبقه آتلیه نیز شامل آتلیه بارداری ، آتلیه نوزاد و آتلیه کودک است. این طبقه مجهز به سیستم های سرمایشی و گرمایشی مناسب است تا مادر و نوزاد در هوایی مطلوب، حضور داشته باشند.

از طرفی در این طبقه، انواع دکورها، تم ها، آرشیو لباس ها در طرح و رنگ مختلف و تجهیزات عکاسی به همراه پرسنل آموزش دیده برای ثبت لحظاتی زیبا از شما، آماده هستند.

آتلیه بارداری و نوزاد در گلبرگ

مدت زمان عکاسی بارداری در آتلیه بارداری یک ساعت و نیم، مدت زمان عکاسی نوزاد در آتلیه نوزاد سه ساعت و مدت زمان عکاسی کودک در آتلیه کودک یک ساعت و نیم است. این مدت زمان به صورت کاملا اختصاصی برای یک مشتری در نظر گرفته شده و در این مدت، مشتری دیگری پذیرش نمی شود.

شما مشتری گرامی برای حضور در آتلیه بارداری و نوزاد فرزند پاک، هیچگونه مبلغی به عنوان ورودی پرداخت نمی کنید. شما می توانید با برقراری ارتباط با کارشناسان فروش ما از طریق تماس تلفنی با شماره 77869038 و یا مراجعه حضوری به آدرس اتوبان باقری جنوب به شمال، نبش ورودی فلکه سوم، جنب طباخی امیر و گلفروشی، پلاک ۱۰۳، واحد ۲، اطلاعات لازم در خصوص نحوه کار آتلیه را کسب نمائید.

ساعات کار واحد اداری و آتلیه بارداری ، آتلیه کودک و آتلیه نوزاد فرزند پاک، همه روزه به غیر از تعطیلات رسمی از ساعت 10:30 لغایت 19 می باشد.

آتلیه بارداری و نوزاد در گلبرگ

مشتریانی که در محدوده میدان هفت حوض (نبوت) ، خیابان گلبرگ و خیابان هلال احمر زندگی می کنند می توانند به راحتی با وسیله نقلیه شخصی و از طریق اتوبان رسالت و سپس شهید باقری و خیابان فرجام، به آتلیه مراجعه نمایند.

برای مشاهده نمونه کارهای ما می توانید لینک های زیر را ملاحظه بفرمایید:

گالری عکس پسر بچه

گالری عکس دختر بچه

گالری عکس بارداری

آتلیه بارداری و نوزاد افسریه

آتليه بارداری و نوزاد امام حسين

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.