آتلیه بارداری و نوزاد افسریه

این محله در جنوب شرق استان تهران و در نزدیکی شهرک والفجر ، واقع شده است. خیابان های اصلی این محله به بخش های 15 متری اول، 15 متری دوم ، 15 متری سوم و یک خیابان شرقی با نام 20 متری افسریه تشکیل شده است.

این منطقه از نظر کیفیت در سطح مناسبی قرار دارد.حتما اگر شما هم از اهالی این محله می باشید و به دنبال یک آتلیه مناسب با قیمت و کیفیت عالی هستید تا بتوانید عکاسی بارداری یا عکاسی نوزادتان را انجام دهید به شما پیشنهاد خواهم کرد تا آتلیه فرزند پاک را برای پروژه عکاسی خود انتخاب نمایید.

آتلیه فرزند پاک اولین انتخاب شما نخواهد بود اما بهترین انتخابتان خواهد شد

آتلیه بارداری و نوزاد افسریه

در آتلیه فرزند پاک به تمامی دغدغه های عکاسی بارداری و نوزاد فک شده و مجموعه ما توانسته همه دغدغه های عکاسی را تا حد نیاز رفع نماید.

به طور مثال در بخش تنوع دکور، مجموعه ما با طراحی اختصاصی بیش از 250 دکور فیزیکی توانسه یکی از آتلیه های بزرگ در بخش دکور را از آن خود نماید.

همچنین در بخش آرشیو لباس هم توانسته ایم بزرگترین آرشیو لباس بارداری ، نوزاد ،کودک و انواع ست های مادر دختر را در آرشیو خود جای دهیم.

اما مهمترین بخش که می توانیم با افتخار به آن اشاره کنیم تجهیزات تخصصی آتلیه می باشد که نظیر سنسورهای نور سنج، طیف سنج،وایت بالانس ، است.

دوربین ها و لنز های که در آتلیه عکاسی استفاده می شود برای هر نوع عکاسی متفاوت می باشد. که اتلیه فرزند پاک با در دست داشتن تجیهزات فوق تخصصی به یکی از تخصصی ترین آتلیه های شرق تبدیل شده است.

برای اینکه بیشتر با مجموعه فرزند پاک آشنا شوید از نمونه کارهای دیدن فرماید:

گالری عکاسی بارداری

گالری عکاسی کودک دختر

گالری عکاسی کودک پسر

همچنین اگر قصد دارید با برای عکاسی بارداری ، نوزاد یا کودک اقدام کنید می توانید همین الان جهت رزرو وقت و مشاوره در مورد شرایط عکاسی با شماره تماس 38 90 86 77 تماس بگیرید.

پیج اینستاگرام بارداری فرزندپاک

 

آتليه بارداری و نوزاد امام حسين

آتلیه بارداری و نوزاد در گلبرگ

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.