آتلیه کودک و تجهیزات عکاسی

آتلیه کودک و تجهیزات عکاسی

یکی از مهم ترین معقوله های مهم در عکاسی تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری می باشد، قدرت هر استدیو عکاسی به تجهیزات آن است اگر برای شما کیفیت عکاسی مهم است باید مسائل هائز اهمیتی را در نظر بگیرید که چند نکته مهم آن را به شما عزیزان عنوان خواهیم کرد.

  • دوربین عکاسی حرفه ای و لنزهای تخصصی برای مدل های عکاسی متنوع
  • فون های برقی و بکگراند های با جنس و کیفیت مطلوب برای عکاسی
  • تم های جدید و بروز
  • تجهیزات نور پردازی
آتلیه کودک و تجهیزات عکاسی
آتلیه کودک و تجهیزات عکاسی

اما این نکات یکی از فاکتور های مهم انتخاب عکاسی است و شما اگر میخواهید چیزی فراتر از این را تجربه کنید حتما برای یک بار هم که شده به آتلیه کودک فرزند پاک مراجعه کنید و از تجهیزات تخصصی تر این مجموعه اطلاعات کسب کنید.

فرزند پاک تنها آتلیه در شرق تهران مجهز به تکنولوژی نور سنج محیطی است ، کمی با این تکنولوژی حرفه ایی آشنا شوید.

عکاسی یکی از مشاغل بسیار تخصصی است، این دستگاه نور واقعی محیط را در عکاسی نشان ومی دهد و ما با قرار دادن آن بر روی صورت شخص سه فاکتور مهم دیافراگم،سرعت شاتر و iso را دریافت خواهیم کرد و بر همین اساس یک عکس بسیار حرفه ایی را خلق خواهیم کرد

آتلیه کودک و تجهیزات عکاسی
آتلیه کودک و تجهیزات عکاسی

وایت بالانس هم یکی دیگر از تجهیزات مجموعه می باشد و کاربرد بسیار مهمی در کیفیت عکسها دارد چرا که با این تکنولوژی عکسهای گرفته شده از شما مشتریان عزیز دقیقا همانند همان رنگهایست که با چشم در محیط مشاهده کرده اید است، در واقع وظیفه تراز رنگها در خلق تصاویر به عهده این دستگاه می باشد.

 

آتلیه کودک و تجهیزات عکاسی

تجهیزات آتلیه کودک به اینها بسنده نمی کند و اگر بخواهیم به معرفی تک تک آنها بپردازیم بسیار طولانی  خواهد شد، به همین دلیل در پست های بعدی به معرفی تجهیزات آتلیه خواهیم پرداخت.

اما زیباترین قسمت و شیرین ماجرا امکانات عکاسی کودک است، مادران و پدران عزیز نگران لباس های فرزند دلبندتان نباشید ما دارای زیباترین و جدیدترین لوازم کودکان هستیم

  • مجموعه ایی از عروسکها و لوازم بازی کودکان دختر و پسر
  • لباس در سنین متفاوت کودکان با تنوع بالا
  • پرسنل هنرمند سرشار از انرژی و علاقمند به کودکان با روابط عمومی کودک قوی

عضویت در کانال گوگل پلاس فرزند پاک

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.