آتلیه بارداری یا نوزاد در هروی

آتلیه بارداری یا نوزاد در هروی

همانطور که در مطلب قبلی در خصوص آتلیه بارداری پاسداران به شما توضیحاتی ارائه کردیم، این بار به سراغ یکی از محله های منطقه پاسداران، با نام هروی خواهیم رفت و با این محله و آتلیه آن آشنا خواهیم شد.

زمین های محله مبارک آباد از متعلقات عین الدوله بوده است. میدان هروی برگرفته از نام خانواده هروی است که از افراد سرشناس این محله بوده اند.

در آن زمان، رضاخان هروی این منطقه را از عین الدوله به طور اقساط خریداری نموده بود. در کتابی از دکتر ستوده نقل شده است که املاک سه دهکده مبارک آباد، لویزان و شمس آباد، متعلق به عین الدوله بود و رضا خان هروی با قرض نمودن پول از خان ناظر، این سه دهکده را خرید.

آتلیه بارداری یا نوزاد در هروی

عکاسی دوران بارداری در کشور ما، تاکنون جایگاه اصلی خود را بدست نیاورده است. خیلی از مادران با این نوع عکاسی آشنا نیستند.

آتلیه تخصصی فرزند پاک با داشتن مشاورین و کارشناسان فروش خبره، به راحتی می تواند در زمینه عکاسی بارداری به شما مشاوره بدهد.

مجموعه فرزند پاک برای عکاسی بارداری ، کودک و نوزاد ، آرشیوی از انواع لباس ها در طرح ها و رنگ های شاد و جذاب دارد که به صورت رایگان در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد.

آتلیه بارداری و نوزاد فرزند پاک

در این آتلیه، دکورها و تم های متنوعی برای عکاسی در ایام و روزهای مختلف وجود دارد که شما می توانید با مشاهده نمونه کارها، تم های مد نظر خود را انتخاب نمایید.

با توجه به نوع پوشش عکاسی مادران در دوران بارداری، امکان قرار دادن عکاسی های انجام شده در سایت مقدور نمی باشد. ولی شما مادر گرامی می توانید با مراجعه به دفتر آتلیه بارداری، کودک و نوزاد فرزند پاک به آدرس اتوبان باقری جنوب به شمال، نبش ورودی فلکه سوم، جنب طباخی امیر و گلفروشی، پلاک ۱۰۳، واحد ۲ آلبومی از نمونه کارهای ما را مشاهده نمایید.

ساعات کاری آتلیه بارداری ، آتلیه کودک و آتلیه نوزاد همه روزه به غیر از تعطیلات رسمی از ساعت 10:30 لغایت 19 می باشد.

شما به راحتی می توانید با شماره گیری شماره 77869038 ، با کارشناسان و متخصصین مجموعه فرزند پاک صحبت کنید و از مشاوره رایگان ما در خصوص عکاسی استفاده نمایید.

اتلیه فرزند پاک هیچگونه مبلغی به عنوان ورودی از شما دریافت نمی کند و شما بعد از انجام مشاوره و مشاده نمونه کارها، در صورتیکه تمایل به رزرو وقت داشتید، فقط مبلغ 200 هزار تومان به عنوان بیعانه برای تائید وقت عکاسی می پردازید که از فاکتور نهایی شما کسرمی گردد.

آتلیه بارداری یا نوزاد در هروی

مدت زمان عکاسی بارداری در آتلیه بارداری یک ساعت و نیم است که به طور کاملا اختصاصی برای یک مشتری در نظر گرفته می شود و همزمان عکاسی دیگری انجام نمی شود.

مدت زمان عکاسی نوزاد در آتلیه نوزاد سه ساعت است که به طور کاملا اختصاصی برای یک مشتری در نظر گرفته می شود.

شما در ادامه می توانید مطالب مرتبط با آتلیه ها را در دسته بندی های زیر مطالعه نمایید:

آتلیه بارداری

آتلیه کودک

آتلیه نوزاد

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. […] آتلیه بارداری یا نوزاد در هروی […]

نظرات بسته شده است.