آتلیه نوزاد – آتلیه عکاسی و فیلمبرداری نوزاد فرزند پاک

آتلیه نوزاد

ما عاشق کودکان هستیم ، به آنها عشق می ورزیم و میخواهیم در این مسیر و شادی زندگی با شما پدر مادران عزیز سهیم باشیم.

آتلیه نوزاد فرزند پاک یکی از تخصصی ترین مجموعه ها در شرق تهران است، که با مجوز صنفی اتحادیه در حال فعالیت است.

 

آیا می دانید عکاسی از نوزاد یک تخصص حرفه ای در کل دنیا به شمار می رود؟

 

آتلیه نوزاد

عکاسی از نوزاد بسیار تخصص حرفه ایی و ظریفی است آن را باید به دست اهل فن بسپارید،زمان مناسب از نوزادان بین 7 تا 15 روزگی است، که فضایی پاکیزه و گرم در کنار کادر کار آزموده در محیطی مجهز به دماسنج یک فضای آرام و دلنشین با تم هایی متعدد نوزاد، لباس های نوزاد هم جزو مزیت های آتلیه به شمار می رود، پرسنل هنرمند مرد و زن ما، با دوره های تخصصی نوزاد و عکاسی نوزاد در خدمت شما مشتریان گرامی هستند.

 

شرایط عکاسی در آتلیه فرزند پاک چگونه است

 

تعرفه و شرایط آتلیه نوزاد فرزند پاک

شرایطی را برای مشتریان عزیز فراهم کرده اییم تا بتوانند با بهترین کیفیت ممکن به همراه قیمت های مناسب یک آلبوم زیبا برای فرزندانشان تهیه کنند.

این شرایط شامل استفاده از بهترین و زیباترین آرشیو لباس های آتلیه می باشد که به صورت رایگان در اختیار مشتریان عزیز قرار می گیرد

علاوه بر این آتلیه فرزند پاک بدون ورودیه می باشد و محدودیتی برای مشتریان خود قرار نداده است اما فقط و فقط یک سقف مجاز عکاسی قرار داده اییم در واقع مشتری می بایست تا سقف 200 هزار تومان از آتلیه خرید کنند.

به دلیل حساس بودن عکاسی و زمانی که برای عکاسی بارداری نوزاد و کودک انجام می دهیم و بازه زمانی را در اختیار مشتریان عزیز قرار داده اییم این سقف تعیین شده است.

اما شروع قیمت ها از 34 هزار تومان شروع می شود و شما در کنار این قیمت از کفیت بسیار بالای عکاسی بهره مند خواهید شد هم چنین می توانید برای اطلاعات بیشتر از تجهیزات آتلیه پست زیر را مطالعه کنید.

 

آتلیه کودک و تجهیزات عکاسی

آتلیه فرزند پاک در شبکه اجتماعی پینترست

مدل عکس آتلیه نوزاد دختر

ایده عکس نوزاد برای ولنتاین

آتلیه نظام آباد

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. […] آتلیه نوزاد – آتلیه عکاسی و فیلمبرداری نوزاد فرزند پ… […]

نظرات بسته شده است.