خلق ايده در عکاسی بارداری

خلق ايده در عکاسي بارداري

خلاقيت و ايده پردازي بخشي از عکاسی مي باشد که در هر بخش بايد ايفا گردد. گاهي يک عکاس صنعتی با يک ايده ساده يک تصوير زيبا خلق مي کند.

براي عکاسی بارداري بايد دکورهاي متنوع و لباس های متنوع داشت تا بر اساس چهره و اندام سوژه عکاسيتان بهترين دکور و لباس را براي او فراهم سازيد. يک عکاس حرفه ايی از چشم خود به عنوان لنز استفاده می نمايد و بهترين شرايط عکاسی را در نظر ميگيرد و سوژه خود را بر همان اساس آماده عکاسی مي کند.

شما هم بايد بهترين کار را انجام دهيد ايده خلق کنيد و مشتري خود را شگفت زده کنيد. حال با ما همراه باشيد تا ايده های عکاسی بارداری را در آتليه بارداری برايتان به اشتراک بگذاريم.

خلق ایده در عکاسی بارداری

شما مي توانيد با استفاده از اين عکس ها ايده هاي زيباي عکاسی را اجرا کنيد:

خلق ايده در عکاسي بارداري
عکس بارداری فضای باز در فضای باز ساحلی

با استفاده از سیسمونی خریداری شده برای فرزند مشتریان خود بهترین دیتیل های عکاسی بارداری  را برای آنها انجام دهید همینطور که در تصویر مشاهده می کنید با کفش نوزاد یک عکس بسیار زیبای بارداری گرفته شده است.

خلق ايده در عکاسي بارداري
عکاسی بارداری فان

این مرد بارداری نیست، این بدن همسر اوست که در تصویر مشاهده می کنید و فقط برای فان بودن عکس بدن او از پشت سنگ نمایان است که همسر این خانم باردار سر خود را به طوری از پشت سنگ به جلو اورده که انگار این مرد باردار است.

این نوع عکاسی فقط جنبه فان دارد که می تواند در کنار آلبوم عکاسیتان در آینده وقتی به تصویر گرفته شده نگاه می کنید لبند بر روی لبتان نقش ببند و خاطراتی زیبا برایتان تداعی شود.

 

 

 

خلق ايده در عکاسي بارداري
خلق ايده در عکاسي بارداري

این تصویر جزو زیباترین تصاویر مورد پسند والدین و مادران عزیز است که در دوران بارداری یک عکس در کادر مشخص از سوژه عکاسی می شود و بعد از زایمان هم همان کادر مجددا از مادر و نوزاد عکاسی خواهد شد که زیباترین جلوه را به آلبوم شما خواهد داد.

خلق ايده در عکاسي بارداري
عکاسی با مدل قاب خالی

همانطور که در تصویر فوق مشاهده می کنید با یک دیتیل (رمان آبی) کمربند بارداری به همراه قاب خالی یک مدل عکس بارداری جذاب برای مشتری می توانید خلق کنید تا از این تصویر در آلبوم خود استفاده کند.

 

خلق ايده در عکاسي بارداری

خلق ايده در عکاسي بارداري
عکاسی بارداری در وان 

بله همانطور که در تصویر فوق لوکس بالا که یک پوزیشن جدید محسوب می شود مشاهده خواهید کرد که با استفاده از یک وان و رنگ سفید بی ضرر و استفاده از گل های مصنوعی که باعث شده جلوه خارق العاده ایی را به تصویر ببخشد یک عکاسی بارداری خاص را در آتلیه بارداری خود می توانید انجام دهید.

پیج اینستاگرام بارداری را با تجربه کنید

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.