عکس نوزاد يک ماهه

عکس نوزاد يک ماهه

یکی از مهمترین خدمات آتلیه فرزند پاک عکاسی از نوزادان می باشد و این حرفه را به صورت تخصصی در حال اجرا می باشد. شاید کمتر کسی به این حوزه اهمیت دهد و فقط به فک منافع شخصی خود باشد اما مجموعه ما علاوه بر بحث اقتصادی و کسب درآمد به دنبال برند شدن در این صنعت می باشد چرا که علاوه بر بحث مادی علاقه شدید ما به نوزادان و کودکان می باشد و این حرفه را با علاقه شروع کرده ایم و ادامه خواهیم داد هدف ما از این راه اندازی این مجموعه در واقع فراتر از آن چیزی است که شما فک میکنید.

عکس نوزاد يک ماهه

 

همانطور که میدانید خانواده عضوی کوچک از اجتماع است، نوزادان و کودکان سرمایه های بزرگ این اجتماع هستند و امید همه ما به آنها می باشد.

یکی از دلایل عکاسی از نوزادان  و کودکان  بخش عظیمی از شرایط اجتماعی آینده آنها است که هر فرزندی نسبت به این مسئله توقع دارد تا از کودکی خود تصاویری داشته باشد و اگر بتوانید تصاویری زیبا را از او خلق کنید  بخشی کوچکی از مسائل اجتماعی  آینده او را رفع کرده اید، همه این عکسها در آینده در بین دوستان و آشنایان و حتی همسر او دیده خواهد شد و این یک پوئن مثبت است اگر تصاویر او بسیار حرفه ایی گرفته شده باشد.

آتلیه فرزند پاک علاوه بر همه اینها قصد دارد با گسترش حوزه شغلی خود بتواند کمکی کرده باشد تا هیچ کودک کاری در ایران وجود نداشته باشد چرا که هیچ نوزاد و کودکی خودش تصمیم گیرنده شرایط زندگی اش نیست هدف ما از بین بردن کودکان کار است و شما هم میتوانید با ما در این راه بزرگ قدم بردارید. در ادامه میتوانید عکسهای زیبای نوزادان یک ماه را در دو بخش عکسهای نوزاد دختر و پسر به صورت تفکیک شده مشاهده کنید.

عکس نوزاد یک ماهه دختر

عکس نوزاد یک ماهه پسر

 

همچنین اگر تمایل دارید تا در کانال تلگرام فرزند پاک عضو شوید میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به عضویت کنید

 

کانال تلگرام آتلیه فرزند پاک

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.