ایده عکس نوزاد در زمستان

ایده عکس نوزاد در زمستان

والدین دوست دارند در هر وقتی و هر فصلی از نوزاد دلبند خود عکس بیندازند، اما وقتی زمان به زمستان می رسد؛ بیشتر آنها نگران این هستند که با توجه به اینکه هوا سرد است و ممکن است نوزادشان بیمار شود برای عکاسی از او چه کار باید انجام دهند.

بیرون بردن نوزاد مخاطرات خاص خود را دارد، شما نمی توانید مثل فصل های دیگر راحت نوزادتان را روی صندلی قرار دهید؛ لباسی راحت تن او کنید و ساعتها در فضای باز بمانید و عکاسی کنید.

شاید به همین دلیل است که عکاسی در این فصل شرایط خاص تری را دارد و نیاز به احتیاط بیشتری نسبت به فصول دیگر سال دارد.

ایده عکس نوزاد در زمستان

اگر خواستید در برف طبیعی عکاسی کنید به این نکته ی کلیدی دقت کنید، با توجه به اینکه برف سفید است نباید لباس فرزند شما به رنگ روشن باشد؛ حتما از رنگ های پر رنگ مانند قرمز، نارنجی یا رنگ های تیره ی دیگر استفاده کنید که در برف نما داشته باشد.

حتما نیازی نیست که شما نوزادتان را برای عکاسی به پارک یا فضای باز ببرید، شما می توانید یک فضای زمستانی را برای عکاسی در منزل یا آتلیه تخصصی نوزاد تجربه کنید.

یکی از مهم ترین نمادها برای زمستان در ذهن همه ی افراد برف است، شما می توانید به سادگی با استفاده از پنبه های گوله شده، برف را در فضای عکاسی خود ایجاد کنید. همچنین استفاده از وسایلی مانند عروسک آدم برفی و شاخه های خشکیده برای عکاسی مناسب است.

شما می توانید برای عکاسی در خانه خودتان وسایل را بچینید و از نوزادتان عکس های مختلف بگیرید. البته عکاسی در خانه سختی های خاص خود را دارد چرا که شاید شما همه چیز را برای ایجاد یک دکور زیبا نداشته باشید.

از طرفی عکاسی در خانه فقط با دوربین های گوشی همراه یا دوربین های عکاسی دیگر امکان پذیر است و شما لوازم و امکانات نورپردازی را ندارید.

ایده عکس نوزاد در زمستان

این دو دلیل سبب می شود تا برخی از والدین تصمیم بگیرند برای عکاسی به یک آتلیه عکاسی تخصصی مراجعه کنند تا بتوانند عکس هایی با کیفیت و مناسب با دکورهای دوست داشتنی را از نوزاد خود تهیه کنند.

آتلیه عکاسی تخصصی نوزاد فرزند پاک واقع در منطقه ی تهرانپارس شهر تهران، یکی از بهترین آتلیه های شرق تهران است که شما می توانید برای عکاسی زمستانه ی نوزاد دلبندتان به آنجا مراجعه کنید.

در این آتلیه انواع دکورها، لباس ها و تم های مختلف برای فصل ها و مناسبت های مختلف موجود است و شما می توانید بهترین عکس ها را برای نوزاد خود آنجا تهیه کنید.

ایده های فوق العاده ی عکاسی نوزاد

ایده عکس نوزاد برای ولنتاین

عکس نوزاد دختر و پسر 2 ماهه

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.