تم پاییزی آتلیه نوزاد و عکاسی در سبد

عکاسی از نوزاد تازه متولد شده در فصول مختلف می تواند یادآور خاطرات شیرین رشد فرزند دلبندتان باشد. شما می توانید در منزل یا در یک آتلیه عکاسی انواع عکس های مختلف را تهیه کنید و در نهایت چند عکس خاص را برای نگه داشتن، انتخاب کنید.

به خاطر داشته باشید که فرزند شما فقط یک بار در این سن و در این فصل قرار دارد و سال آینده بزرگتر شده است. پس قدر لحظات را بدانید و آن را از دست ندهید.

هر فصلی زیبایی خاص خود را دارد و با خود دنیایی از رنگ را به طبیعت می آورد. برای عکاسی باید از عناصر رنگ به خوبی استفاده کرد تا فصل در عکس گویا باشد.

ما در این مطلب درباره ی تم های جالب و خاص برای فصل پاییز صحبت می کنیم.

عکاسی از نوزاد با تم پاییزی

تم پاییزی آتلیه نوزاد

پاییز فصل برگریزان و خزان است اما با این حال یکی از زیباترین فصل های سال به شمار می رود. نارنجی، زرد، قرمز و اخرایی است. شما می توانید با استفاده از این رنگ های زیبا دکوراسیونی مختص این فصل بچینید.

ابتدا بهتر است یک بک گراند (پس زمینه) با رنگ قهوه ای انتخاب کنید. شما می توانید از رنگ هایی با طیف طوسی نیز استفاده کنید چرا که با حضور وسایل دیگر با رنگ های گرم می توانید، دکوری زیبا بسازید.

برگ ها، گل های خشک، شاخه های خشکیده، کدو تنبل و وسایل پاییزی دیگر می تواند برای تم پاییزی مناسب باشد.

دکورتان را شلوغ نکنید. اینکه شما بتوانید یک عکس ناب بگیرید نیازی ندارد تا هر چه فکر می کنید خوب است، داخل دکور بگذارید.

گاه یک بک گراند و چند برگ می تواند عکسی خاص را به شما هدیه دهد.

یک سبد را در دکورتان قرار دهید، نوزاد را در آن بگذارید. می توانید یک روانداز را روی نوزاد بیندازید یا اینکه نوزاد را با شال بپیچید و داخل سبد قرار دهید.

تم پاییزی آتلیه نوزاد

برای انتخاب رنگ شال و پارچه هم دقت کنید. از طیف رنگی پاییز خارج نشوید و رنگ هایی را وارد فضا نکنید که با یکدیگر همخوانی نداشته باشند.

عکس های این مطلب را به دقت نگاه کنید. همه ی اجزا را بررسی کنید. پیش از چینش دکور به آنچه دارید فکر کنید و در نهایت پیش از حضور مشتری، آن را بچینید و با ماکت نوزاد عکاسی کنید تا عیب و ایراد کار دست تان بیاید.

چنانچه شما یک والد هستید و دوست دارید تا از نوزادتان در منزل برای تم پاییزی عکاسی کنید؛ می توانید یک پارچه ی قهوه ای را برای پس زمینه پهن کنید.

از وسایل خانه، گل های مصنوعی و چیزهایی که رنگ پاییزی دارند مثل عروسک های رنگی استفاده کنید.

روش بستن نوزاد با شال را بیاموزید و خودتان از نوزادتان، دنیایی از عکس های دل انگیز بگیرید.

ایده عکاسی از نوزاد در فضای باز پاییز

عکاسی ماهگرد نوزاد

عکاسی از نوزاد در فصل پاییز

ایده عکس دختر در پاییز

ایده عکاسی کودک در پاییز

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. […] تم پاییزی آتلیه نوزاد و عکاسی در سبد […]

نظرات بسته شده است.