عکاسی از نوزاد دوقلو

عکاسی از نوزاد دوقلو

عکاسی از نوزادان دوقلو یکی از انواع سبک های عکاسی نوزاد به شمار می آید. عکاسی از یک نوزاد سختی های خاص خود را دارد و عکاسی از دو نوزاد نیز قاعدتاً سخت تر است؛ چرا که شما به عنوان عکاس یا والدین یک دوقلو باید تلاش کنید تا 2 نوزاد را به شکل زیبایی در یک قاب عکس قرار دهید.

ایده های عکاسی از نوزادان دوقلو تفاوت خاصی با عکاسی از یک نوزاد دارد، ما در این مطلب انواع ایده های زیبا برای این کار را به شما توضیح می دهیم.

عکاسی از نوزاد دوقلو

عکاسی در سبد

انواع سبدهای چوبی که امروز در آتلیه های عکاسی موجودند، ایده ی مناسبی برای عکس هستند. فقط دقت کنید که برای عکاسی از نوزادان دوقلو، سبد باید کمی بزرگتر باشد تا هر دو نوزاد به راحتی درون آن جای بگیرند.

عکاسی از نوزاد دوقلو
عکاسی از نوزاد دوقلو

عکاسی با حلقه ی گل

بدون شک این ایده می تواند زیباترین عکس ها را بیافریند؛ برای این کار شما می توانید یک حلقه گل زیبا را روی پولیش یا پارچه های خز دار بگذارید و نوزادان را درون آن بگذارید. دقت کنید که از پارچه های نرم و لطیف استفاده کنید تا پوست نوزاد اذیت نشود.

عکاسی از نوزاد دوقلو
عکاسی از نوزاد دوقلو

نوزادهای قنداق شده

اگر بتوانید این کار را با سلیقه و با پارچه های زیبا انجام دهید می توانید عکس های خوبی داشته باشید. در دو نمونه زیر عکس تمام قد و کلوزآپ این ایده را می بینید.

نوزادهای پشت هم

نوزادان در 10 روز اول خواب عمیقی دارند، شما می توانید از این زمان برای انداختن عکس های فوق العاده استفاده کنید. یکی از نوزادان را روی شکم بخوابانید، پاهایش را زیر بدنش جمع کنید و یکی از دستانش را زیر صورتش بگذارید. سپس نوزاد دیگر را پشت او بگذارید و دست و سر او را روی نوزاد زیری بگذارید. شما می توانید نوزادان را روی یک پولیش بگذارید یا اینکه آنها را روی تخت بگذارید.

عکس های کلوزآپ

برای عکس های کلوزآپ ایده های بسیاری وجود دارد، شما می توانید از بین انواع ایده ها، یک یا چندتا از آنها را انتخاب کنید و شرایط را برای عکاسی از نوزادان مهیا کنید. در عکس های نوزادان دوقلو، اگر یک قل دختر است می توانید با گذاشتن گل سر یا هدبند آن را مشخص کنید. همچنین می توانید با استفاده از کلاه های رنگی این کار را انجام دهید.

نوزادان در آغوش یکدیگر

احساس ناب دوقلوها را می توانید با یک عکس آغوشی زیبا به تصویر بکشید. برای انداختن این عکس نیز ایده های متفاوتی وجود دارد. می توانید این ایده را روی تخت یا روی پارچه یا در حلقه گل پیاده کنید. در هر حالت اگر بتوانید شکار به موقع لحظه ها را داشته باشید می توانید عکس زیبایی را بیندازید.

عکاسی از نوزاد دوقلو
عکاسی از نوزاد دوقلو

عکاسی در طبیعت

طبیعت همیشه سرشار از ایده و لوکیشن های فوق العاده برای عکاسی است. در طبیعت شما دیگر درگیر بک گراند نمی شوید، چرا که انواع پس زمینه های طبیعی و زیبا وجود دارد.

عکاسی از نوزاد دوقلو
عکاسی از نوزاد دوقلو

عکس های طنز

قطعا نوزادان دوقلو لحظات بسیار خاصی را دارند که پر از طراوت و زیبایی است. شما می توانید از خنده ها، گریه ها، شوخی ها، شیر خوردن و همه ی کارهای زندگی روزمره یا حالتهای آنها عکس های زیبا بیندازید. کمی خلاق باشید و تیزبین، قطعاً این صحنه های ناب را خواهید یافت.

عکاسی از نوزاد دوقلو
عکاسی از نوزاد دوقلو

عکس از اعضای بدن

اعضای بدن نوزادان کوچک و دوست داشتنی هستند. دست ها، پاها، چشم ها و لب های کوچک نوزادان ایده های خوبی برای عکاسی هستند. در عکس زیر می بینید که پدر و مادر چگونه کف پای نوزادان خود را به دست گرفتند و یک عکس دوست داشتنی ایجاد کرده اند.

عکاسی از نوزاد دوقلو
عکاسی از نوزاد دوقلو

 

مشاهده گالری عکس از نوزادان دوقلو که در آتلیه تخصصی نوزاد فرزند پاک عکاسی شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.