عکاسی به سبک حالت جنین در شکم مادر

عکس جنین

آیا تاکنون به این فکر کرده اید که یک جنین چگونه در رحم مادر جای می گیرد؟ ما در این مطلب انواع حالت هایی را که یک جنین در شکم مادر خود قرار می گیرد، به شما نشان می دهیم آن هم با جادوی عکاسی.

مطمئنا برخی از این تصاویر شما را شگفت زده خواهد کرد. ایده ی این عکس ها اولین بار زمانی رخ داد که یک عکاس در هلند، متوجه عکس یک نوزاد تازه به دنیا آمده در دستان ماما شد، او می گوید با دیدن این صحنه اولین چیزی که در ذهنش تداعی شده است، حالت جنین در رحم مادر است.

عکس جنین

کمی بعد او تصمیم می گیرد تا به تحقیق و بررسی درباره حالت های مختلف قرار گرفتن جنین در شکم مادر بپردازد.

پس از گذشت مدتی او مشغول گرفتن این عکس ها در بیمارستان و لحظات اولیه تولد شد و متوجه شد که والدین زیادی علاقه مند به گرفتن این سبک از عکس ها هستند. گاه نوزاد در کف دستان پدر و گاه هم دستان مادر قرار می گیرد و صحنه ی زیبایی را به تصویر می کشد. این عکس ها را در آتلیه عکاسی نوزاد نیز می توان گرفت.

نکاتی درباره عکاسی نوزاد با حالت جنینی

امروزه سبک های فراوانی با ایده های گوناگون برای عکاسی نوزاد وجود دارد اما برخی از آنها کم کم رنگ و بوی تکراری بودن را به خود گرفته اند. استفاده از این سبک بدون شک، تنوعی دل انگیز را به عکس های شما خواهد داد.

شاید شما در ابتدا وقتی این عکس ها را ببینید نگران این موضوع شوید که نکند نوزاد از دستتان سُر بخورد و بیفتد. باید به شما بگوییم که نوزاد در این حالت احساس امنیت و راحتی دارد و کامل به دست مادر چسبیده است.

عکس جنین، آتلیه نوزاد

سوال دیگری که شاید برایتان پیش بیاید این است که آیا قرار دادن نوزاد در این حالت کار سختی است یا خیر؟ باید به شما بگوییم که این کار ساده است چرا که نوزاد خودش را به طور ناخودآگاه در این حالت قرار می دهد زیرا تداعی دهنده ی حضور در شکم مادر است.

بسیاری از والدین باور اینکه نوزادشان در ماه های آخر چگونه در شکم مادر جا شده است برایشان سخت است، با این عکس ها شما می توانید کاملا این موضوع را درک کنید و به این کنجکاوی پاسخی صحیح دهید.

این سبک عکاسی به نوبه ی خود یکی از خاطره انگیزترین و زیباترین عکس ها برای والدین و فرزند خواهد بود. شیرینی کوچکی نوزاد و حس امنیتی که والدین به نوزاد خود می دهند، در این عکس ها گویای احساسی ناب است.

عکس جنین

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.