عکاسی ماهگرد نوزاد

نوزادان از ابتدای تولدشان هفته به هفته و ماه به ماه بزرگ و بزرگ تر می شوند. آنها در روند رشد خود تغییرات محسوسی می کنند.

این تغییرات داخل عکس خود را نمایان می کند و والدین بسیار علاقه مند هستند تا این تغییرات را در عکس ها و فیلم های مختلف ماندگار کنند.

ایده های مختلفی برای عکاسی نوزاد وجود دارد؛ کافی است والدین با جستجوی ساده در اینترنت، انواع عکس های مختلف نوزاد را برای سنین مختلف مشاهده کنند و با توجه به سن نوزاد خود، فضا را برای پیاده سازی ایده آماده کنند.

اما برخی از والدین ترجیح می دهند تا نوزادشان را بدون دردسر به آتلیه عکاسی ببرند و از لذت یک عکس تخصصی و با کیفیت بهره منده شوند.

عکاسی ماهگرد نوزاد

عکاسی ماهگرد نوزاد چیست؟

عکاسی ماهگرد نوزاد یعنی شما هر ماه از نوزاد خود یک عکس بیندازید و با سن نوزادتان ثبت کنید تا روند رشد او را در خاطرات تان ماندنی کنید.

اگر شما قصد دارید تا این کار را انجام دهید می توانید ایده های جالب این مطلب را ببینید و آنها را پیاده سازی کنید.

شما می توانید از یک ماهگی نوزادتان یک دکور مشخصی را برای عکاسی ماهگرد انتخاب کنید و هر ماه نوزادتان را در همان فضا قرار دهید و عکاسی کنید.

پس از عکاسی می توانید با کمک نرم افزارهای عکاسی، سن ماه نوزاد را روی عکس ها درج کنید و سپس بعد از یک سالگی نوزادتان، عکس ها را از یک تا 12 ماهگی کنار هم در یک قاب قرار دهید.

ایده ی دیگری که برای عکاسی ماهگرد وجود دارد این است که شما در فضای دکور عکاسی، سن نوزاد را درست کنید. می توانید از گل، صدف یا هر وسیله ی دیگری که امکان طرح زدن دارد استفاده کنید.

خلاق باشید، حتما قرار نیست تا عین ایده هایی که در جاهای مختلف می بینید، پیاده سازی کنید شما می توانید با توجه به شرایط و محیط خانه، ایده های دیگری را عکاسی کنید.

عکس های هر ماه را در یک جای مناسب برای خود ذخیره کنید تا پس از یک سالگی نوزادتان مجبور نشوید به دنبال عکس ها بگردید.

شما می توانید همین ایده را در یک آتلیه نوزاد نیز انجام دهید و هر ماه نوزاد خود را به آتلیه عکاسی ببرید تا عکس ویژه ی ماهگرد را از او تهیه کنند. باید حتما با مشاوران عکاسی صحبت کنید و بگویید که در انتها یک عکس می خواهید تا بهترین راهکار را به شما ارائه دهند.

عکس نوزاد دختر و پسر 1 ماهه

عکس نوزاد دختر و پسر 2 ماهه

ایده های فوق العاده ی عکاسی نوزاد

آتلیه نوزاد

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.