عکاسی نوزاد دختر در تخت

عکاسی نوزاد دختر

عکاسی از نوزاد تازه متولد شده پر از شیرینی و نشاط است. بازی با دنیای رنگ ها و دنیای ایده های متنوع و دوست داشتنی است که در آن نوزادی کوچک و نحیف در آن قرار است که خودی نشان دهد و زیبایی اش را به نمایش بگذارد.

ابزارهای مختلفی برای عکاسی از نوزاد وجود دارد، استفاده از انواع بک گراندهای متنوع ساده و طرح دار، لباس های کوچک زیبا برای دختر یا پسر، تل ها و گل سرهای بی بدیل برای دخترها، تاج های گل و سبدهای چوبی و زیبا و دنیایی از وسیله های دیگر.

عکاسی نوزاد دختر

یکی از انواع وسیله هایی که برای عکاسی از نوزاد از آن استفاده می شود؛ تخت های کوچک و شکیلی است که مختص دکورهای آتلیه عکاسی است.

این تخت ها در انواع چوبی و فلزی موجود هستند و با اندکی تزیین ساده می توانند یک زیبایی دل انگیز را به عکس ها ببخشند. عکاسان می توانند با انواع پتوها، بالش های کوچک، گل ها و وسایل رنگارنگ دیگر تخت را تزیین کنند تا محیطی خوش رنگ و لعاب را برای عکاسی از نوزاد ایجاد کنند.

اگر نوزاد دختر است، دست عکاس بازتر است و می تواند محیطی کاملا دخترانه را برای عکاسی فراهم کند. استفاده از یک هدبند گل برای دختر؛ زیبایی عکس را بیشتر می کند. همچنین قرار دادن تورهای گیپوردار نیز در زیبایی فضای عکس موثر است.

عکاسی نوزاد دختر

از طرفی امکان عکاسی از ابعاد مختلف وجود دارد؛ همانطور که در عکس های این صفحه مشاهده می کنید؛ عکاس می تواند از روبرو یا از بالا عکاسی کند. عکاسی می تواند به طور کامل از یک قاب کامل با تخت باشد یا اینکه از زاویه جلوتر به صورت کلوزآپ انجام شود.

برای انتخاب بک گراند دقت کنید، چنانچه تمامی ابزاری که استفاده می کنید از طیف رنگ روشن است یک پس زمینه ی سفید می تواند فضای عکس را بی روح جلوه دهد. در این صورت می توانید از گل هایی به رنگ تیره برای جان بخشیدن استفاده کنید یا اینکه با انتخاب یک پس زمینه ی تیره تر حال و هوای عکس را زیباتر کنید.

عکاسی نوزاد با تم یلدا

عکاسی نوزاد با تم زنبوری

عکاسی نوزاد با عینک

تم پاییزی آتلیه نوزاد و عکاسی در سبد

ایده عکاسی از نوزاد در فضای باز پاییز

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.