عکاسی نوزاد در منزل

عکاسی نوزاد در منزل

ورود یک عضو جدید به خانواده؛ برای همه اعضای خانواده هیجان انگیز است. پدر و مادر سرشار از شادی می شوند و اگر فرزند دیگری نیز در خانواده وجود داشته باشد، او نیز احساس جدید و خاصی را برای خواهر یا برادر دار شدن تجربه می کند.

عکاسی از نوزاد یکی از انواع سبک های عکاسی به شمار می آید. البته حتما نیازی نیست که شما برای عکاسی نوزادتان به فکر رفتن به آتلیه نوزاد باشید؛ شما می توانید در منزل با کمک یک دوربین عکاسی مناسب یا دوربین های گوشی؛ انواع عکس های جذاب و متنوع را از نوزادتان در حالت های مختلف بیندازید.

عکاسی نوزاد در منزل

در این مطلب درباره انواع شیوه ها و ایده های عکاسی از نوزاد در منزل صحبت می کنیم.

عکاسی از نوزاد با پس زمینه های خاص

شما می توانید یک تکه پارچه ی خز دار یا پتوهای رنگی و زیبا را روی یک صندلی بیندازید به طوری که کامل آن را بپوشاند؛ سپس نوزادتان را روی آن بگذارید، بهتر است این کار را زمانی انجام دهید که نوزاد در خواب عمیق باشد. می توانید او را داخل یک پارچه بپیچید یا اینکه با لباس های خودش از او عکس بیندازید. یک کلاه با رنگ خوب سرش بگذارید تا عکس شما زیباتر شود.

عکاسی نوزاد در منزل
عکاسی نوزاد در منزل

عکاسی های متوالی از بدن نوزاد

شما می توانید از نوزادتان عکس های کلوزآپ بیندازید. حالت های مختلف او را زیر نظر داشته باشید؛ خوابیدن، خمیازه کشیدن، حالتهای مختلف قرار دادن دستها زیر صورت؛ همه اینها ایده های عالی برای عکس انداختن هستند. پس از عکاسی می توانید بهترین ها را انتخاب کنید و آنها را با نرم افزارهای عکاسی کنار هم بگذارید.

عکاسی با خواهر برادرها

اگر شما فرزند یا فرزندان دیگری نیز دارید، این خود یک سوژه ناب برای عکاسی از نوزادتان است. شما می توانید در حالتهای مختلف از خواهر برادرها عکاسی کنید. بدون شک این عکسها در بزرگسالی فرزندان تان یکی از خاطره انگیزترین عکس ها خواهند بود.

عکاسی نوزاد در منزل
عکاسی نوزاد در منزل

عکس هایی در حالت های مختلف

هر قدر نوزاد شما بزرگتر می شود، توانایی های او نیز تغییر می کند، زمانی که می تواند روی شکم بخوابد و سرش را بالا بگیرد. زمانی که چهار دست و پا رفتن را آغاز می کند و زمانی که دندان در می آورد. هر کدام برای عکاسی از او عالی است. به قاب عکاسی تان دقت کنید و سعی کنید عکس هایی را بگیرید که نوزاد در پوزیشن مناسبی نسبت به قاب اصلی باشد.

عکس نوزاد و پدر و مادر

از این عکس ها غافل نشوید، بدون تردید یکی از به یاد ماندنی ترین عکس ها؛ همین عکس هایی است که با نوزادتان می اندازید.

یک عکس اختصاصی با مادر و یک عکس اختصاصی با پدر و عکس های سه نفره؛ همه ثبت لحظات عشق و محبت خانواده است. اگر فرزند دیگری دارید؛ او را هم در قاب عکس دیگری با نوزاد قرار دهید تا تصور نکند که دیگر وجود فرزند تازه، از ارزش او کاسته است.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.