عکاسی نوزاد پسر با تم طوسی

عکاسی نوزاد پسر

در بیشتر موارد تم های رنگی با توجه به جنسیت نوزاد انتخاب می شوند، رنگ هایی مانند قرمز، صورتی، سفید و زرد برای دخترها استفاده می شوند و رنگ هایی مانند سبز، آبی، سرمه ای و طوسی از رنگ های محبوب برای عکاسی نوزادان پسر هستند.

البته این یک قاعده ی کلی و صد در صد نیست و گاهی ممکن است عکاسان با سلیقه ی خودشان تغییراتی در آن اعمال کنند. همچنین زمانی که یک رنگ به عنوان رنگ اصلی برای عکاسی انتخاب نشود، دلیلی برای استفاده ی تنها برای یک جنسیت ندارد.

برای نمونه زمانی که از رنگ صورتی به عنوان رنگ اصلی تم استفاده نمی شود و در دکور از رنگ های دیگری مانند آبی و سبز و … هم استفاده می شود، طبیعی است که می توان از این تم برای عکاسی نوزاد پسر نیز استفاده کرد.

در هر حال این عکاس است که با سلیقه ی خود سعی می کند تا فضای دخترانه یا پسرانه را با توجه به جنسیت نوزاد و رنگ ها انتخاب کند. برای مثال شما در عکس های زیر می بینید که عکاس با ترکیب رنگ طوسی با تم گل ها و رنگ های دیگر در دکور، فضا را برای عکاسی نوزاد دختر فراهم کرده است.

عکاسی نوزاد پسر

تم طوسی به طور کلی برای عکاسی نوزاد پسر استفاده می شود؛ این رنگ با داشتن طیف وسیعی از روشن تا تیره مناسب برای دکوراسیون است.

برای عکاسی نوزاد پسر عکاسان نیاز به خلاقیت دارند تا بتوانند از وسایل پسرانه در دکوراسیون استفاده کنند.

انواع عروسک ها، ماشین های اسباب بازی و کتاب ها از مشهورترین لوازمی هستند که در دکور عکاسی نوزاد پسر از آن استفاده می شود.

برای عکاسی نوزادان کوچکتر و زیر 2 ماه معمولا از شال جهت بستن نوزاد و قرار دادن او در دکور برای عکس استفاده می شود، پس از این سن شما می توانید به عنوان والد یا عکاس از لباس های دیگری برای نوزاد استفاده کنید.

اگر به عنوان والد قصد دارید تا نوزاد پسر خود را برای عکاسی به آتلیه ببرید، بهتر است پیش از آن حتما از تم رنگی که می خواهید در آن عکاسی کنید مطلع باشید تا اگر دوست داشتید، لباسی متناسب با آن را برای نوزادتان همراه ببرید.

البته بیشتر آتلیه ها خود دارای لباس های متنوع برای سنین مختلف نوزادان هستند.

آتلیه تخصصی نوزاد فرزند پاک در شرق تهران و تهرانپارس، مجهز به انواع لباس در رنگ ها و تم های مختلف برای مشتریان است که استفاده از آنها کاملا رایگان است.

عکاسی نوزاد با تم رنگ زرد

عکاسی نوزاد با تم رنگ قرمز

عکاسی نوزاد با تم رنگ بنفش

عکاسی نوزاد با تم کرم رنگ

عکاسی با تم آبی رنگ

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.