عکس دندونی نوزاد

دوران دندان درآوردن نوزادان معمولا از 4 ماهگی آغاز می شود. دندان های جلویی اولین ها هستند که ظاهر می شوند.

والدین با دیدن دندان های نوزادشان خیلی خوشحال می شوند. درست است که این روزگار برای والدین دردسرهای زیادی دارد؛ برخی از بچه ها به شدت تب می کنند، بعضی هاشان مشکلات گوارشی پیدا می کنند و عده ای به شدت بیقرار می شوند. با این وجود؛ به این دلیل که دندان درآوردن نشانه ای از بزرگ شدن نوزاد است و به خصوص به او کمک می کند تا پس از رشد دندان بتواند خوراکی های متنوع تری را بخورد، بسیار خوشایند است.

عکس دندونی نوزاد در آتلیه یا منزل؟

عکس دندونی نوزاد

بدیهی است که شما می توانید از نوزاد دلبندتان در منزل یا آتلیه، عکاسی کنید. این بستگی دارد به اینکه شما بخواهید عکسی شفاف و با کیفیت داشته باشید یا اینکه به عکس های متوسط گوشی همراه تان نیز راضی هستید.

عکاسی دندونی آتلیه عکاسی فرزند پاک

گروه عکاسی فرزند پاک با داشتن انواع دکورهای رنگارنگ و جذاب برای دندان درآوردن نوزاد، عکس هایی به یادماندنی را از نوزاد شما تهیه می کند.

شما می توانید با حضور در آتلیه عکاسی فرزند پاک در منطقه ی تهرانپارس بهترین عکس ها را از نوزادان تهیه کنید. خوب است بدانید که این آتلیه تخصصی نوزاد هیچگونه محدودیتی برای تعداد عکس ندارد و شما می توانید از انواع گوناگون دکورهای جذاب این آتلیه؛ عکس داشته باشید و در نهایت بهترین انتخاب را برای نوزاد دلبند خود انجام دهید.

دکورهای متنوع آتلیه فرزند پاک به طور اختصاصی برای نوزاد پسر یا دختر طراحی می شود. همچنین در این آتلیه لباس های مختلف برای رده های سنی موجود است و شما می توانید از بین لباسها انتخاب کنید.

عکس دندونی نوزاد

امکان چاپ عکس در ابعاد متنوع وجود دارد و چنانچه شما آلبوم نوزاد را سفارش داده باشید می توانید عکس دندونی نوزادتان را نیز در آلبوم داشته باشید.

جهت مشاهده انواع عکس های دندونی که در آتلیه تخصصی نوزاد فرزند پاک در تهرانپارس عکاسی شده است، کلیک نمایید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. حسنیه کوشکباغی می گوید

    بدون نیاز به حضور میشه یه عکس خیلی قشنگ از فرزندمون داشته باشیم

نظرات بسته شده است.