عکس طنز نوزادان

عکس طنز نوزادان

عکاسی از نوزادان یکی از جذاب ترین سبک های عکاسی به شمار می آید به شرط آنکه شما بدانید که می توانید تا چه اندازه خلاق باشید. نوزادان لحظات به یادماندنی زیادی را از خود به نمایش می گذارند، زمان خواب، زمان غذاخوردن و بازی کردن؛ همه ی لحظات شان زیبا است و همه دوست دارند تا از این لحظات عکس داشته باشند.

عکس طنز نوزادان
عکس طنز نوزادان

امروز با وجود انواع گوشی های همراه که مجهز به دوربین های عکاسی نیز هستند، شما می توانید از بیشتر لحظات ناب عکاسی کنید و به راحتی آن را برای چاپ به عکاسی ببرید.

عکس طنز نوزادان

به این فکر نکنید که عکس هایی را مثل عکس هایی که بقیه می اندازند، تهیه کنید. شما می توانید به دنبال روش های مختلف باشید؛ عکس های خلاقانه از نوزاد همیشه و در همه زمان ها جذاب هستند، شما می توانید با کمک انواع وسایل و اسباب بازی هایی که در خانه دارید، شرایط را برای انداختن عکس های مختلف فراهم کنید؛ اگر علاقه مند به این گونه عکس ها هستید می توانید روی لینک ایده های خلاقانه عکاسی نوزاد کلیک کنید و این مطالب را مشاهده کنید.

عکاسی طنز نیز یکی دیگر از ایده های عکاسی نوزاد محسوب می شود، در این مطلب درباره ایده های جالب این عکس ها با شما صحبت می کنیم.

فرم دادن موهای نوزاد

نوزادان موهای کمی دارند و حالت دادن آنها در هر شکلی بامزه است. تنها با یک شانه یا حتی دست و یک روغن می توانید موهای او را حالت دهید و عکس های مختلفی را از او بیندازید.

عکس طنز نوزادان
عکس طنز نوزادان

نوزاد و عروسک ها

او را میان وسایل بازی اش بگذارید، با این ایده شما با یک تیر دو نشان می زنید؛ هم از عروسک های نوزادتان عکس میندازید و هم از خودش. وقتی بزرگ شود این اسباب بازی ها برای او خیلی خاطره انگیز می شوند.

عکس طنز نوزادان
عکس طنز نوزادان

نوزاد و وسایل بزرگترها

شما می توانید به نوزادتان لباس بزرگترها را بپوشانید؛ می توانید او را شبیه یک مامان بزرگ یا بابا بزرگ در بیاورید. برای این کار شما نیاز به وسایل خاص ندارید فقط کافی است کمی فکر کنید تا یک عکس بانمک را از نوزادتان تهیه کنید.

خلاقیت های طنز آمیز

بعضی از والدین خیلی خلاق هستند و سعی می کنند تا با استفاده از وسایل ساده ای که در خانه دارند؛ ایده های مهیجی را برای عکاسی از نوزاد ایجاد کنند.

اگر دوست داشتید تا عکس های حرفه ای تری و متنوع تری را از نوزاد در فضای باز بیندازید، پیشنهاد می کنیم مطلب عکاسی نوزاد در طبیعت را نیز بخوانید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.