عکس نوزاد دختر و پسر 2 ماهه

نوزادان با ورود به 2 ماهگی تغییرات خاص خود را دارند، بدن آنها به تدریج از حالت سستی خارج می شود و بدنشان سفت تر می شود.

این حالت سبب می شود که با خیال راحت تری از نوزاد عکاسی کنید. عکاسی از نوزاد کمتر از یک ماه واقعا کار دشواری است چون نوزاد بدنی نرم دارد و باید به دقت مراقب اعضای بدن او بود.

برای عکاسی شما همچنان باید از ایده هایی استفاده کنید که نیاز نباشد نوزاد بنشیند یا اینکه در حالتی قرار گیرد که به ستون فقرات او فشار وارد شود.

عکس نوزاد 2 ماهه

فراموش نکنید که عکاسی از نوزاد در هر سنی باید با دقت به مسایل پاکیزگی او انجام شود. نوزاد کوچک است و امکان بیمار شدن او بیشتر از بزرگسالان است. هرگونه آلودگی در محیط آتلیه نوزاد یا محیطی که قصد عکاسی از نوزاد را در آن دارید؛ می تواند سبب بیماری او شود.

لباس مناسب برای نوزادتان انتخاب کنید، برخی از انواع آتلیه های تخصصی نوزاد دارای لباس هستند و شما می توانید به راحتی لباس مورد نظرتان را از بین سایر لباسها انتخاب کنید؛ اما شاید دوست داشته باشید که از فرزند خود با لباس خودش عکاسی کنید.

برخی از والدین حساس هستند و دوست ندارند به هیچ عنوان لباس دیگری را تن نوزادشان کنند. شما می توانید پیش از عکاسی با عکاسان صحبت کنید و تم مورد علاقه تان برای عکاسی نوزاد را انتخاب کنید، با این شرایط می توانید بهترین لباس با رنگ و لعاب مناسب برای نوزادتان در نظر بگیرید.

عکس نوزاد دختر 2 ماهه را معمولا با تم رنگ های دخترانه مانند صورتی و بنفش یا رنگ های گرم دیگر عکاسی می کنند. برای عکس نوزاد پسر 2 ماهه نیز رنگ های پسرانه مانند آبی، طوسی و رنگ های سرد دیگر در نظر گرفته می شود.

در این بخش شما انواع عکس های نوزاد دختر و پسر تا سن 2 ماهه را می بینید. عکاسی از نوزاد در آتلیه تخصصی نوزاد سبب می شود که شما عکس های با کیفیتی داشته باشید.

آتلیه تخصصی نوزاد فرزند پاک در شرق تهران و در محدوده تهرانپارس قرار دارد. این آتلیه مچهز به انواع تم، دکور و لباس است که استفاده از آنها برای مشتریان آتلیه نوزاد رایگان است.

از طرفی پرسنل مستقر در آتلیه نوزاد، افرادی مجرب و آموزش دیده اند که به خوبی می توانند با نوزاد شما ارتباط برقرار کرده و لحظات زیبایی را برای شما ثبت کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.