عکس نوزاد جدید آتلیه فرزند پاک

عکس نوزاد جدید آتلیه فرزند پاک

امروز مجموعه ایی از عکاسی های انجام شده نوزاد در آتلیه فرزند پاک را برایتان آماده کرده ایم تا با مشاهده این عکسها بتوانید ایده ها و خلاقیت هایی که مد نظرتان است را در عکاسی خود انجام بدید.

عکاسی نوزاد بخش شیرینی از حرف ماست. سن عکاسی نوزاد بین 6 الی 15 روزگی است که با توجه به شرایط فیزیکی نوزاد شکل خواهد گرفت.

بزرگترین پیج عکس نوزاد در اینستاگرام

عکاسی نوزاد بسیار فرایند سخت و پیچیده ایی دارد و حتما باید از صبر و حوصله زیادی در کار استفاده شود ما توانسته اییم با دست و پنجه نرم کردن و تلاش های مداوم بخش new born خود را ارتقاء دهیم و در حال حاضر تجهیزات بسیار تخصصی را در این رشته فراهم سازیم تا توانسته باشیم بالاترین سطح کیفیت کاری را در ایران به وجود آوریم.

“با ما همراه باشید تا عکس نوزاد جدید را در این پست مشاهده کنید”

عکس نوزاد جدید 

 

عکس نوزاد جدید

عکس نوزاد جدید
عکس نوزاد جدید

عکس نوزاد جدید

عکس نوزاد جدید

عکس نوزاد جدید

عکس نوزاد جدید

عکس نوزاد جدید

عکس نوزاد جدید

عکس نوزاد جدید

عکس نوزاد جدید

عکس نوزاد جدید

عکس نوزاد جدید

عکس نوزاد جدید

 

مدت زمان عکاسی نوزاد چقدر است ؟ 

عکس نوزاد جدید

عکس نوزاد جدید

 

میدونید این عکسها رو کی گرفته ؟ 

درباره آتلیه فرزند پاک

مجموعه فرزند پاک یک آتلیه تخصصی در حوزه عکاسی بارداری ، نوزاد و کودک است، یکی از مزایایی مهم و قابل توجه آتلیه کودک فرزند پاک در اختیار داشتن نیروهای کار آزموده در تمامی بخش هاست. به طور مثال در بخش عکاسي ،پرسنل کاملاً با شرايط رشد نوزادان و کودکان آشنا هستند و آگاهی دارند که در هر شرايطي با فرزند دلبندتان چگونه رفتار کنند. از ديگر مزاياي آتليه کودک استفاده از بهترين و پاکيزه ترين تجهيزات به خصوص بخش آتليه نوزاد مي باشد، هم چنين با رصد و پيگيري روزانه از وضعيت پوزيشن ها و مدل هاي بروز در دنيا در اين امر مهم نيز پيشگام هستيم.

عکس نوزاد جدید

عکس نوزاد جدید

شرایط عکاسی در آتلیه فرزند پاک

همانطور که اطلاع دارید آتلیه فرزند پاک یکی از مجموعه های تخصصی در زمینه عکاسی بارداری ، نوزاد و کودک است در این مجموعه همه چیز به صورت دقیق و زمان بندی شده انجام خواهد شد اینکار هم ما را در ادامه دادن خدمات به شما قوی تر خواهد کرد و هم خدمات رسانی واقعی را در اختیار مشتری خواهیم گذاشت.

شما با یک تماس تلفنی وقت خود را رزرو خواهید کرد و در همان لحظه پیامک رزرو  وقت برایتان ارسال خواهد شد در سر ساعت اختصاصی خود تشریف خواهید آورد.

راستی یک نکته خیلی مهم: همه چیز در آتلیه فرزند پاک موجود است شما نیاز به لباس بارداری یا لباس نوزاد و کودک نخواهید داشت و از شر هزینه آنها خلاص خواهید شد.

تنوع این مجموعه لباس ها بسیار زیاد است که در منطقه شرق استان تهران همچین تنوع لباسی را مشاهده نخواهید کرد.

زمان عکاسی برایتان مهم است!

  • عکاسی بارداری  یک ساعت و نیم زمان خواهد برد
  • عکاسی نوزاد 3 ساعت طول خواهد کشید!!
  • عکاسی کودک هم یک ساعت و نیم وقت نیاز دارد

این مدت زمان طی 10 سال تجربه عکاسی به دست آمده است. و سالها برای این تایم فکر شده تا بتوانیم خدمات خود را به نحو احسنت به مشتریان ارائه نماییم.

شما در آتلیه فرزند پاک هیچگونه ورودیه ایی پرداخت نخواهید کرد، همچنین بدون محدودیت در انتخاب عکس می توانید عکاسی خود را انجام دهید.

در صورتی که بخواهید روز و ساعت عکاسی را برای خود اختصاص دهید حتما باید یک هفته قبل وقت رزرو کرده باشید و مبلغ 200 هزار تومان به عنوان بیعانه به حساب آتلیه واریز نمایید تا وقت شما در سیستم ما مورد تایید قرار گیرد.

در اینصورت به هیچ عنوان دیگر وقت شما به کسی دیگر داده نخواهد شد مگر در زمان های خیلی حساس جابجایی صورت گیرد که خیلی کم در مجموعه این اتفاق افتاده و این مسئله معمولا به دلیل عکاسی بارداری صورت می گیرد که مادران تاریخ زایمانشان تغییر خواهد کرد.

 

مشاهده نمونه کارهای بارادری

مدل عکس نوزاد ایرانی

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. […] عکس نوزاد ایرانی که برایتان تهیه کرده اییم بسیار ارزشمند است، […]

نظرات بسته شده است.