آتليه کودک در حکيميه

آتليه کودک در حکيميه

محله ای که در شمال شرقی شهر تهران واقع شده و جزو منطقه 4 شهرداری تهران است همچنین در نزدیکی منطقه تهرانپارس می باشد و دارای 3 فاز است.

آتليه کودک در حکيميه
آتليه کودک در حکيميه

این منطقه از شمال به بزرگراه بابایی، از جنوب به جادهٔ دماوند، از غرب به ۳۵ متری جادهٔ اتحاد و از شرق به جاده تلو محدود می‌شود. دانشگاه صنعت آب و برق و دانشگاه آزاد واحد تهران شمال و دانشگاه امام حسین (ع) و دانشگاه پیام نور واحد تهران شرق و دانشکده هوافضا دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در این منطقه قرار دارد. حکیمیه دارای هوای پاکی می‌باشد.

این محله از شمال به باغات لواسان، از جنوب به پارک جنگلی سرخه حصار، از غرب به پارک جنگلی لویزان، و از شرق به منطقه حفاظت شده سرخه حصار و خجیر احاطه دارد.

آتليه کودک در حکيميه

 

 

همچنین در شمال شرق حکیمیه، کوی دانشگاه امام حسین قرار دارد که از شمال به بزرگراه شهید بابایی و از شرق به اتوبان تلو ختم می‌شود.

این کوی دارای دو فاز با ساختمانهای معمولاً چهار طبقه و خیابان های فرعیه عریض می‌باشد. در میان دو فاز کوی دانشگاه امام حسین، مسجد صاحب الزمان حکیمیه و میدان میوه و تره بار کوچکی وجود دارد.

آتليه کودک در حکيميه
آتليه کودک در حکيميه

در پست قبلی عنوان کردیم که آتلیه کودک فرزندپاک در تهرانپارس واقع شده است و امروز در مورد خدمات آتلیه در حکیمیه خواهیم نوشت.

مجموعه فرزند پاک به دلیل موقعیت مکانی که دارد به منطقه حکیمیه هم نزدیک می باشد و باعث افتخار است خدمات خود را برای مادران و فرزندان این محله به اشتراک بگذارد.

خدمات ما شامل عکاسی بارداری ، عکاسی نوزاد ، عکاسی کودک می باشد و شما مادران عزیز می توانید تصاویری خاطره انگیز و حرفه ایی را در آتلیه ما به ثبت برسانید یکی از مزایای خرید و سفارش از مجموعه فرزند پاک قیمت های مناسب با کیفیت عکاسی عالی و پوزیشن های روز دنیا می باشد.

آتليه کودک در حکيميه

چرا که از خدمات عکاسی،طراحی صحنه ،طراحی عکس و حتی چاپ عکسها توسط این مجموعه انجام می شود همین دلیل باعث شده است تا هم سلیقه و علاقه مشتری بیشتر درک شود و چاپ نهایی عکس دقیقا همان چیزی که خواسته ایید باشد.

همینطور با بکارگیری از بهترین پرسنل عکاسی،طراحی،چاپ که حتی در بخش عکاسی توانسته ایم اشخاصی را انتخاب کنیم تا توانای برخورد با کودکان را یاد داشته اند و کلاس های تخصصی بارداری و نوزادان را برایشان فراهم کرده اییم تا با این آموزش ها تواسنته باشیم کیفیت کار خود را نسبت به بقیه  همکاران در اختیار مشتریان قرار دهیم.

شرایط عکاسی به این گونه می باشد که ابتدا با آتلیه تماس خواهید گرفت بعد از اطمینان کامل از شرایط و قوانین عکاسی در مجموعه مبلغ 200 هزار تومان به عنوان بیعانه پرداخت خواهید نمود.

وقت و زمان شما کاملا اختصاصی برایتان فیکس خواهد شد اینکار فقط با پرداخت بیعانه انجام می شود در صورتی که وقت خود را بدون پرداخت بیعانه فیکس کنید ما مجبور خواهیم بود تا آن زمان را به مشتری دیگری که بیعانه خواهد زد اختصاص دهیم.

شما نیاز ندارید حتما لباس بارداری داشته باشید یا برای عکاسی کودکتان لباس تهیه کنید اینکار را آتلیه فرزند پاک قبلا انجام داده و شما با خیالی راحت می توانید از آرشیو لباس های مجموعه برای فرزند دلبندتان استفاده نماید.

 

 

انتهای پست/ آتليه کودک در حکيميه

برای اطلاع از شرایط عکاسی و قیمت های ما میتوانید از طریق لینک زیر با تلگرام آتلیه فرزند پاک گفتگو کنید

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. المیرا می گوید

    مجموعه خیی قوی دارید مخصوصا اینکه پرسنل شما خیلی خیلی عالی و با حوصله برخورد میکنند و یکی از بهترین ها هستید من از بارداریم تا ۳ سالگی بچم مشتریتون بودم اما در حال حاضر ایران نیستم و خیلی خوشحال شدم وه وبسایت راه اندازی کردید این حرکتتون خیلی تخصصی بود

نظرات بسته شده است.