عکس تولد یک سالگی کودک

یک سالگی اولین سالگرد تولد کودک است و برای همین از اهمیت ویژه ای برای والدین برخوردار است. معمولا در بیشتر خانواده ها تلاش می شود تا اولین جشن تولد کودک به یادماندنی برگزار شود.

آنچه در این میان از اهمیت بسیاری برخوردار است؛ عکاسی تولد یکسالگی است. زمان دیگر مانند گذشته نیست که عکس ها را فقط با دوربین های خانگی تهیه کنید و مجبور باشید هزاران دغدغه مانند خراب شدن یا نشدن عکس ها و مشکلات مربوط به ظهور عکس ها را داشته باشید.

حالا با پیشرفت علم و تکنولوژی با وجود انواع گوشی های مجهز به دوربین و همچنین دوربین های خانگی باکیفیت، خیلی از این نگرانی های برطرف شده است. اما با این وجود باز هم ممکن است یک اشتباه سبب پاک شدن عکس ها و از دست رفتن کلی خاطره شود.

شاید به همین خاطر است که خیلی از خانواده ها رفتن به آتلیه تخصصی کودک را ترجیح می دهند تا خیال شان بابت خیلی از مسایل راحت باشد. اما شاید هنوز هم این سوال برای شما پیش بیاید که مزایای رفتن به یک آتلیه تخصصی برای عکس چیست؟ ما در ادامه چند مورد را به شما توضیح می دهیم:

وقتی شما به یک آتلیه تخصصی مراجعه می کنید، آن مرکز به دلیل داشتن دوربین ها و تجهیزات مخصوص، می تواند عکس های با کیفیتی را از فرزند شما بیندازد.

مساله ی دیگر وجود دکورهای متنوع در آتلیه عکاسی است؛ در یک آتلیه عکاسی کودک انواع لوازم و وسایل مختلف برای تزیین فضای عکاسی وجود دارد که قطعا شما این همه وسایل را در خانه خود ندارید. از طرفی چیدمان این وسایل نیز سلیقه هنری عکاسان را می طلبد.

با حضور در آتلیه عکاسی، دیگر نگرانی برای از بین رفتن یا خرابی عکس ها ندارید. عکاسان در انواع پوزیشن های مختلف از کودک شما عکاسی می کنند و تمهیدات لازم را برای پیشگیری خراب شدن یا از بین رفتن عکس ها در نظر می گیرند.

عکس تولد یک سالگی کودک در آتلیه

در آتلیه تخصصی فرزند پاک انواع دکورهای مختلف برای دختر یا پسر بچه ها موجود است. ما در این مطلب چند نمونه از این دکورها را به نمایش می گذاریم.

معمولا در عکس های اختصاصی که برای تولد کودک گرفته می شود؛ یک ماکت کیک تولد و عدد سن او به کار گرفته می شود.

این دو نشانه، بیانگر سن و سالگرد تولد کودک است. همچین در برخی از دکورها از ریسه های اسم استفاده می شود که این نیز به نوبه ی خود بیانگر سن کودک است.

می توانید پیش از حضور در آتلیه عکاسی فرزند پاک، از بین عکس های متنوع در وب سایت، طرح مورد علاقه ی خود برای پیاده سازی را انتخاب کنید و با مشاوران عکاسی در میان بگذارید.

آتلیه کودک در تهرانپارس

آتلیه کودک در شرق تهران

بهترین آتلیه کوذک در تهران

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.