عکاسی کودک در آتلیه فرزند پاک

عکاسی کودک در آتلیه

یکی از لذت بخش ترین بخش های شغل ما عکاسی از کودکان و دنیای پر رمز و آنهاست،ما کودکان زیادی را عکاسی کرده اییم و آنقدر در این زمینه تجربه کسب نموده اییم که می دانیم چه زمانی باید دستمان بر روی شاتر دوربین ثبت شود.

عکاسی کودک در آتلیه

برای تهیه عکس کودک مراحل سختی باید طی شود.سخت ترین مرحله، عکاسی کودک است، حتما آگاه باشید که کودکان اصلا برای عکاسی با شما همکاری نخواهند کرد پس انتظار ژست گرفتن یا درست ایستادن او نباشید.

برای عکاسی از کودکان باید بسیار حرفه ایی و دقیق عمل کرد تا بتوانید زیباترین عکسها را در لحظه ای کوتاه ثبت کنید چرا که دیگر آن ژست را تکرار نخواهند کرد،پس کوشا باشید و سرعت عملتان را بالا ببرید همزمان که در حال بازی با او هستید سریعا عکس او را به ثبت برسانید.

مادران توجه داشته باشند که در هنگام عکاسی حتما به عکاس کمک کنند،هر چند آتلیه فرزند پاک دارای پرسنل کمک عکاسی می باشد اما شما هم سعی کنید به آنها برای زیباتر شدن عکسهای فرزندتان کمک کنید.

باید توجه داشت که حتما بدون همراه برای عکاسی کودک به آتلیه بیایید.کودکان معمولا به دلیل شلوغ بودن آتلیه دچار سردرگمی خواهند شد و اصلا همکاری نخواهند کرد،متاسفانه با توجه به تجربه چندین ساله در امر عکاسی کودک در تلاش هستیم تجارب چند ساله خود را برای مشتریان و همکاران گرامی جهت بهبود عکاسی کودک به اشترک بگذاریم.

امید است مطالب و پست های آتلیه فرزند پاک توانسته باشد شما را در جذب کرده باشد.

راستی ما همیشه در انتهای پست های سایت به معرفی پیج اینستاگرام آتلیه فرزند پاک خواهیم پرداخت در صورتی که علاقمند هستید عضو پیج شوید و نمونه کارهای ما را در آنجا دیدن کنید.

عکاسی کودک در آتلیه

گالری عکس کودک دختر 

گالری عکس کودک پسر

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. […] خوشحال می شویم اگر علاقمند به عکاسی کودک هستید آن هم در فضای باز بتوانیم برایتان عکاسی انجام […]

نظرات بسته شده است.