آتلیه عکس کودک در تهران

آتلیه عکس کودک در تهران

این حق شماست که برای فرزندتان زیباترین عکسها را بگیرید، برای عکاسی  کودک در آتلیه باید خیلی از موارد مهمی را مورد بررسی قرار داد، اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به عکاسی خیلی اهمیت می دهید باید در نظر داشته باشید که عکاسی کودک بسیار سخت و حرفه ایی می باشد.

حتما به نوع دوربین و تجهیزات آتلیه اهمیت دهید، اما عکاسی کودک تنها به تجهیزات آتلیه بسنده نمیکند و حتما باید فرد عکاس تخصص های لازم را دارا باشند.

اگر قیمت عکاسی برایتان اهمیت دارد باید مسائل دیگر را در کنار قیمت بسنجید،برای مثال تنوع دکور ها بسیار اهمیت دارد و همینطور دارا بودن آرشیو لباس در آتلیه یک پوئن خیلی مثبت برایتان محسوب می شود چرا که با وجود عکاسی فرزندتان با لوکس ترین لباس ها دیگر هزینه خرید لباس را متحمل نخواهید شد.

پس خوب دقت کنید و مقایسه کورکورانه از روی فقط قیمت یک قصاوت کاملا اشتباست

آتلیه عکس کودک در تهران

به عنوان مثال آتلیه فرزند پاک دارای حداقل خرید 200 هزار تومان می باشد و قیمت عکس 16×21 در سال 97 چهل هزار تومان است.

اما توجه کنید آتلیه فرزند پاک دارای ورودیه رایگان است.

هیچ محدودیتی در تعداد انتخاب عکسهایتان نیست.

همچنین متنوع ترین بانک آرشیو لباس کودک و نوزاد که به صورت رایگان در اختیار مشتریان عزیز قرار مگیرید

تجهیزات تخصصی آتلیه فرزند پاک

همانطور که ما در پیرامون خود شاهد هستیم و می دانیم که روزانه علم به طور چشم گیری در حال رشد می باشد ون همانطورفناوری و تکنولوژی نیز از این قاعده مستثنی سرعت و هرروزه با پیشرفت بیشتری مواجه هستیم البته در تمامی بخش های تکنولوژی که عکاس نیز از این بخش هاست البته عکاسی کودک خود نیز در چند سال گذشته پیشرفت های بسیار زیادی داشته و هرروزه شاهد استفاده از تجهیزات جدید در آتلیه کودک می باشم حال می خواهیم به اختصار تعدادی از تجهیزات آتلیه در آتلیه فرزند پاک را باهم بررسی کنیم.

1_ استفاده از دوربین های بسیار حرفه ای (بادی) در نظر باشیدکه استفاده از بدنه ی مناسب بسیار اهمیت دارد.آتلیه فرزند پاک با استفاده از بدنه های متفاوت و البته گران قیمت که از نظر کیفی دارای ساختار متفاوتی نسبت به سایر رقبا در این بخش نیز پیشی گرفته است.

2_ استفاده از لنزهای فیکس و لنزهای با فاصله کانونی متغیر در آتلیه فرزند پاک : آیا می دانید استفاده از لنزهای فیکس چه کمکی به عکاسی نوزاد می کند و آیا می دانید لنز فیکس با دیافراگم های پایین چه کمکی به انجام این طراحی می کند ؟
البته استفاده از لنز هایی مانند 24-70 و 100-70 با فاصله کانونی متغیر چگونه نیاز آتلیه فرزند پاک را تجهیزات آتلیه با داشتن این لنزها تقریبا بی رقیب می باشد برطرف می شود ؟

3_ استفاده از فلاش سطح بالا و به روز اروپایی در فرزند پاک : مجموعه ای از بهترین فلاش های اروپاییو کیفیت بسیار بالا برای بهتر شدن کیفیت کار عکاس مورد استفاده می گردد.برای آشنایی شما دوستان عزیز لازم به توضیح است است فلاش های اروپایی تفاوت بسیاری زیادی با فلاش های چینی دارند که شامل نوع رنگی – طیف رنگی – وایت بالانس تراز سفیدی و همواره بسیار دیگری می باشند.

4_ استفاده از نورسنج های دیجیتال : یکی دیگر از ابزار هایی که کاربرد زیادی را انجام و هر عکاس دارد نور سنج می باشد . نور سنج می تواند به ابزار موثر برای هر انتخاب عدد مناسب نور برای کاربرد شود که تاثیر به سزاین در عملکرد دوربین داشته باشد.

5_ استفاده از کالرچکر و کارتا استاندارد سازی رنگ ها که اکثرما تجربه کرده ایم و وقتی برای دریافت عکس های خود از اتلیه یا عکاسی مراجعه می کنیم تفاوت زیاد ی بین عکس رنگ های اصلی پوست و لباس مشاهده می کنیم این ابزار با استاندارد سازی رنگ و استفاده از نرم افزارهای جانبی این شکل را نیز حل کرده است.

6_ دکورهای مناسب برای تمامی سنین دکورهای متنوع و متغییردر زمینه ی عکاسی کودک در آتلیه فرزند پاک کمک بیاورد و برای ایجاد شرایط مناسب عکاسی ایجاد کرده است. ما میتوانیم با شرایط مناسب و روش های نوین عکاسی کودک شرایط را تغییر دهیم.

آتلیه عکس کودک در تهران 

شرایط عکاسی کودک در آتلیه فرزند پاک 

همانطور که اطلاع دارید آتلیه فرزند پاک یکی از مجموعه های تخصصی در زمینه عکاسی بارداری ، نوزاد و کودک است در این مجموعه همه چیز به صورت دقیق و زمان بندی شده انجام خواهد شد اینکار هم ما را در ادامه دادن خدمات به شما قوی تر خواهد کرد و هم خدمات رسانی واقعی را در اختیار مشتری خواهیم گذاشت.

شما با یک تماس تلفنی وقت خود را رزرو خواهید کرد و در همان لحظه پیامک رزرو وقت برایتان ارسال خواهد شد در سر ساعت اختصاصی خود تشریف خواهید آورد

راستی یک نکته خیلی مهم: همه چیز در آتلیه فرزند پاک موجود است شما نیاز به لباس بارداری یا لباس نوزاد و کودک نخواهید داشت و از شر هزینه آنها خلاص خواهید شد

تنوع این مجموعه لباس ها بسیار زیاد است که در منطقه شرق استان تهران همچین تنوع لباسی را مشاهده نخواهید کرد.

زمان عکاسی برایتان مهم است!

عکاسی بارداری یک ساعت و نیم زمان خواهد برد.

عکاسی نوزاد 3 ساعت طول خواهد کشید!!

عکاسی کودک هم یک ساعت و نیم وقت نیاز دارد.

این مدت زمان طی 10 سال تجربه عکاسی به دست آمده است. و سالها برای این تایم فکر شده تا بتوانیم خدمات خود را به نحو احسنت به مشتریان ارائه نماییم.

شما در آتلیه فرزند پاک هیچگونه ورودیه ایی پرداخت نخواهید کرد، همچنین بدون محدودیت در انتخاب عکس می توانید عکاسی خود را انجام دهید.

در صورتی که بخواهید روز و ساعت عکاسی را برای خود اختصاص دهید حتما باید یک هفته قبل وقت رزرو کرده باشید و مبلغ 200 هزار تومان به عنوان بیعانه به حساب آتلیه واریز نمایید تا وقت شما در سیستم ما مورد تایید قرار گیرد.

در اینصورت به هیچ عنوان دیگر وقت شما به کسی دیگر داده نخواهد شد مگر در زمان های خیلی حساس جابجایی صورت گیرد که خیلی کم در مجموعه این اتفاق افتاده و این مسئله معمولا به دلیل عکاسی بارداری صورت می گیرد که مادران تاریخ زایمانشان تغییر خواهد کرد.

برای مشاهده نمونه کارهایی آتلیه عضو پیج اینستاگرام آتلیه فرزند پاک شوید

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. […] عکس تولد کودک آشنا می شوید که جزئی از تجهیزات عکاسی در آتلیه عکاسی کودک فرزند پاک […]

نظرات بسته شده است.