عکاسی کودکان – بروزترین و تخصصی ترین آتلیه در تهران با جدیدترین پوزیشن های روز اروپا

عکاسی کودکان

عکاسی کودکان بسیار شگفت انگیز است و شما وقتی در سایت ها به جستوجو هستید عکسهای بسیار زیبایی را خواهید دید که دلتان می خواهد شما هم از فرزند دلبندتان همین عکسها را داشته باشید.

می خواهیم از عکاسی کودک برایتان بگوییم و این تخصص حرفه ایی را برایتان به چالش بکشیم. شما در جستوجوی یک آتلیه تخصصی هستید تا بتواند عکسهای خیلی حرفه ایی را از کودکتان بگیرد.

عکاسی کودکان

شما برای اینکار نیاز به یک عکاس متخصص کودک دارید، او می تواند با ضریب خطای خیلی کمتر در مدت زمان اختصاصی عکسهای فوق حرفه ایی را از فرزند دلبندتان بگیرد.

در آتلیه کودک فرزند پاک همه چیز طبق یک برنامه ریزی دقیق و حرفه  ایی انجام می شود و شما می توانید بدون هیچ  استرسی از بد شدن عکسهای فرزندتان عکاسی او را به ما بسپارید.

در مکانی زیبا و مجهز به جدید ترین دکور ها و تجهیزات، پرسنلی توانمند و کوشا، عکاس متخصص کودک که می تواند زیباترین پوزهای روز دنیا را برایتان عکاسی کند.

فقط یک بار این فرصت را دارید تا از یک سالگی کودکتان زیباترین عکسها را داشته باشید. پس آن را به دست افراد متخصص بسپارید.

همه چیز در آتلیه فرزند پاک فراهم شده تا بتوانیم زیباترین عکسهای کودک را برایتان به تصویر بکشیم.

ما مجموعه ایی از بهترین لباس های بارداری ، نوزاد و کودک، را در مجموعه خود آرشیو کرده اییم تا والدین عزیز متحمل هزینه های خرید لباس نشوند و بتوانند با بهترین امکانات زیباترین عکس ها را از فرزندشان داشته باشند

حتی سعی کرده ایم تا بهترین دیتیل های تولد،کریسمس،سفره هفت سین عید،ولنتاین و . . . با دکورهای خیلی زیبا و بروز را برایتان فراهم سازیم.

یکی از مزایای مهم دیگر آتلیه کودک فرزند پاک نداشتن ورودیه است،یعنی شما برای وارد شدن به آتلیه هیچ هزینه ایی پرداخت نمی کنید که در آتلیه های تخصصی دیگر اینکار به طور جد انجام می شود،همچنین هیچ اجباری در تعداد انتخاب عکسهایتان نیست و شما هر تعداد که خواستید عکس انتخاب کنید.

پس نتیجه خواهیم گرفت با توجه به کارگیری افراد متخصص،ارائه آرشیوی از بهترین لباس ها  به صورت رایگان، جدا بودن بخش آتلیه به صورت مجزا در محیطی آرامش بخش به دور از حاشیه های اداری ، بدون استرس یک عکاسی بسیار زیبا را برایتان رقم خواهیم زد.

راستی فراموش نکنید که تنها آتلیه تخصصی بادراری ، کودک ، نوزاد در منطقه شرق استان تهران آتلیه فرزند پاک می باشد و به جرات می توان گفت تنها مرکز تخصصی که از تجهیزات حرفه ایی در مجموعه استفاده می کند می باشیم.

چگونه وقت عکاسی بگیرم ؟ 

برای رزرو وقت عکاسی خود می توانید از طریق شماره 38 90 86 77 تماس بگیرید و بعد از مشاوره کامل وقت خود را تعیین کنید.

چه لوازمی در روز عکاسی به همراهم باشد: 

ما همه چیز را در آتلیه کودک برایتان فراهم کرده اییم و شما فقط کافیست برای خودتان ترجیها چند دست لباس بیاورید لباس برای کودک شما در رنگ بندی های متخلف موجود می باشد و حتی لوازمی مانند: تاج ، تل ، گیره ، عینک و . . . هم به صورت آرشیو شده در آتلیه موجود می باشد.

عکاسی کودکان

فرایند مدت زمان عکاسی و زمان تحویل عکس به چه صورت انجام خواهد گرفت:

مدت زمان عکاسی کودک در آتلیه فرزند پاک 01:30 دقیقه است، ما زمان عکاسی را به نحوه ایی قرار داده اییم تا بتوانیم یک عکاسی کاملا حرفه ایی را برایتان به ارمغان آرویم.

همچنین در رابطه با مدت زمان چاپ و تحویل باید گفت، بعد عکاسی فرزند دلبنتان می بایست انتخاب عکس خود را انجام دهید تا پروژه شما در چرخه طراحی و روتوش قرار گیرد . بعد از طراحی های انجام شده و تاییدیه مشتری کار شما به مرحله چاپ خواهد رسید که از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی خواهد شد و بعد از چاپ شدن عکس هایتان از طریق خبرنامه پیامکی به شما اعلام خواهیم کرد تا برای تسویه و تحویل عکسهایتان به آتلیه تشریف بیاورید.

مشتری و بازدیدکننده عزیز در صورتی که هنوز هم سوالی در رابطه با عکاسی کودک دارید و پاسخ خودتان را در این پست نیافتید ما آماده پاسخگویی به شما هستیم:

38 90 86 77 تماس بگیرید

کانال آتلیه بارداری

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.