ایده عکاسی نوزاد با تم های رنگارنگ

عکاسی از نوزاد یک سبک تخصصی در عکاسی امروزی است که در آن باید به نکات ریز و درشت بسیاری دقت کنید. مواردی مانند نورپردازی، انتخاب دکوراسیون مناسب، لباس و وسایل پوشش نوزاد و موارد بسیاری دیگر.

شاید یکی از مهم ترین تفاوت های عکاسی نوزاد با سایر موارد سبک های دیگر که در آن از اشخاص عکاسی می شود این است که شما در هر سبکی می توانید دستی در صورت سوژه ببرید. زن ها با آرایش و گریم، مردها با گریم های لایت و بچه ها با رنگ و لعاب گل سر و کمی هم در برخی موارد گریم برای عکس آماده می شوند.

اما در عکاسی نوزاد؛ دست شما برای این بخش کاملا بسته است. شما با سوژه ای طرف هستید که نمی توانید هیچگونه تغییراتی را در چهره ی او ایجاد کنید و باید او را با همان سادگی خاص چهره ی یک نوزاد در عکس ترسیم کنید.

ایده عکاسی نوزاد با تم های رنگارنگ

ایده عکاسی نوزاد با تم های رنگارنگ

حتی پس از عکاسی نیز نمی توانید با ویرایشگرهای تصاویر، چهره ی نوزاد را دستکاری کنید؛ زیرا همانطور که گفتیم این سادگی باید در عکس نمایان باشد و این یکی از مهم ترین ویژگی های خاص نوزاد است.

شاید به همین خاطر است که انتخاب یک رنگ و لعاب با سلیقه و مناسب برای عکاسی نوزاد بسیار حائز اهمیت است. به عنوان یک عکاس تلاش کنید تا با انتخاب یک تم زیبا و جذاب ؛ فضایی را بیافرینید که با داشتن رنگ مناسب چهره ی ساده ی نوزاد را تا حدی پوشش دهد.

به طور معمول یکی از ملاک ها برای انتخاب رنگ عکاسی؛ جنسیت نوزاد است. برای نوزادان دختر معمولا رنگ هایی مانند قرمز، صورتی، بنفش، سفید و زرد انتخاب می شود. در زیر نمونه هایی از این مدل عکس ها را مشاهده کنید؛ همچنین با کلیک روی مطالب اختصاصی هر تم می توانید آن را مطالعه کنید.

عکاسی نوزاد با تم رنگ بنفش

عکاسی نوزاد با تم رنگ قرمز

عکاسی نوزاد با تم رنگ زرد

عکاسی نوزاد دختر با تم رنگی سفید

و اما برای عکاسی نوزادان پسر معمولا از رنگ های دیگری استفاده می شود؛ رنگ هایی مانند سبز، طوسی و آبی از محبوب ترین این رنگ ها هستند. در زیر می توانید روی لینک های مربوط به هر تم کلیک کنید و محتوای آنها را نیز بخوانید.

عکاسی با تم آبی رنگ

عکاسی نوزاد با تم سبز

عکاسی نوزاد پسر با تم طوسی

ایده عکاسی نوزاد با تم های رنگارنگ

ایده عکاسی نوزاد با تم های رنگارنگ

شما می توانید با خلاقیت خودتان در این تم ها تغییرات ایجاد کنید. دو تم را ترکیب کنید یا فضایی خلاقانه و رنگین کمانی را درست کنید.

بهترین کار برای هر عکاسی این است که در هر فرصتی تلاش کند تا سبک ها و رنگ های مختلف را ترکیب کند و در انواع فضاها عکاسی کند. یک عکاس حرفه ای می تواند با آزمون و خطا؛ تم ها و دکورهایی را بچیند که شاید در هیچ آتلیه عکاسی به ذهن کسی نرسیده باشد.

آتلیه نوزاد در شرق تهران

آتلیه نوزاد در تهرانپارس

ایده عکاسی نوزاد با تم های رنگارنگ

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر

نظرات بسته شده است.