ایده های عکس نوزاد کنار دریا

عکس نوزاد کنار دریا

دریا نمادی از آرامش همراه عظمت است؛ بیشتر کسانی که کنار دریا می نشینند و به آن خیره می شوند به دنبال حس آرامش خوشایند دریا هستند. دریا در ذهن همه ی افراد پهنای ناتمام آبی رنگی است که حس بزرگی و قدرت خداوند در آن موج می زند.

در انواع مدل ها و سبک های مختلف عکاسی، ایده عکاسی کنار دریا برای خود جذابیت فوق العاده دارد که شاید دلیل آن همان حس بزرگی دریا در کنار زیبایی ناتمام آن باشد.

عکس نوزاد کنار دریا

عکس نوزاد کنار دریا

عکاسی کنار دریا رده ی سنی نمی شناسد، مهم نیست شما پیر باشید یا جوان، مهم نیست بخواهید از کودک تان عکاسی کنید یا از نوزاد تازه متولد شده؛ مهم این است که شما بتوانید موقعیت مناسب را برای عکس ایجاد کنید.

عکس انداختن لب دریا مانند عکاسی در آتلیه یا فضای منزل نیست که شما بتوانید در هر گوشه ای عکاسی کنید؛ در عکاسی کنار دریا باید به دقت همه ی فضای ساحل پیش روی خود را بررسی کنید و مکانی امن و در عین حال زیبا را برای عکس پیدا کنید.

عکس نوزاد کنار دریا
عکس نوزاد کنار دریا

ما در این مطلب درباره عکاسی نوزاد کنار دریا به شما مسایل مهمی را توضیح می دهیم؛ اگر به عنوان والد یا عکاس قصد عکاسی در این شرایط را دارید با ما همراه باشید.

چند نکته مهم برای حفظ امنیت نوزاد در عکاسی کنار دریا

1. به هیچ عنوان نوزاد را بدون بزرگتر، جلوی دریا نبرید، نوزاد نباید خیلی نزدیک آب باشد، شما نمی توانید دریا را پیش بینی کنید. ممکن است موج های بلند در انتظار ساحل باشد و برای نوزاد خطرناک باشد.

عکس نوزاد کنار دریا
عکس نوزاد کنار دریا

2. نوزاد را در مناطق نرم با شن و ماسه های خیس و روان رها نکنید. حتما شما هم درباره چاله های آبی چیزهایی را شنیده اید و حتما می دانید که این شن ها ممکن است ناگهان مانند چاله فرو بروند و هر چه روی خود است ببلعند. پس مراقب باشید تا نوزاد را کجا می گذارید. به این فکر نکنید که عکس انداختن یک ثانیه و یک لحظه است و خطری ندارد؛ اتفاق یکبار می افتد!

عکس نوزاد کنار دریا
عکس نوزاد کنار دریا

3. مراقب حشرات ریز و درشت ساحل باشید. نوزاد پوست حساسی دارد و چنانچه با حشرات گزیده شود ممکن است مشکلات جدی برای آنها پیش بیاید.

4. اگر در فصل گرما برای عکاسی به سمت دریا می روید مراقب باشید تا نوزادتان گرما زده نشود. دکور مورد نظر یا ایده ای که می خواهید را پیاده سازی کنید و در لحظه ی آخر نوزاد را برای عکس انداختن داخل لوکیشن قرار دهید. به مدت زیاد بدون کلاه و ضد آفتاب نوزاد را زیر نور مستقیم آفتاب نگه ندارید.

نمونه ی عکاسی حرفه ای از نوزاد تازه متولد شده کنار دریا

عکس های زیر نمونه ای از عکاسی نوزاد در غروب دریا است. عکاسان برای جلوگیری از تماس پوست نوزاد با ماسه، از سبد استفاده کرده اند.

نمونه عکاسی خلاقانه نوزاد لب دریا

شما می توانید از وسایل مختلف برای عکاسی خلاقانه بهره مند شوید، عکس های زیر را مشاهده کنید. در عکس اول با کمک لباس و عکس دوم با قرار دادن یک آناناس کنار نوزاد؛ خلاقیت و بازی با رنگ ها برای عکس انجام شده است.

عکاسی با توجه به سن نوزاد

عکس نوزاد کنار دریا
عکس نوزاد کنار دریا

شما می توانید با استفاده از یک تخته سیاه کوچک یا حتی طراحی سن نوزاد روی شن ها؛ به نحوی سن او را در عکس درج کنید.

عکس نوزاد کنار دریا

آتلیه نوزاد

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.