ایده های پرتره خانوادگی فصلی

ایده های عکس خانوادگی

هر فصل گزینه ها و امکانات جدیدی را برای جلسات عکس خانوادگی به ارمغان می آورد. به عنوان یک حرفه، تنظیم سازوکار فرآیند و ارتباط با مشتری امری ضروری است. بسیاری از خانواده ها ممکن است برای عکس برداری در تعطیلات زمستانی به شما مراجعه کنند.

ایده های عکس خانوادگیایده های عکس خانوادگی بهاری

در فصل بهار درختان پر از شکوفه های زیبا می شود و افراد از منزل بیرون می آیند. شاخه گل های وحشی را برای گرفتن عکس های خانوادگی زیبا در فضای باز پیدا کنید. در فصل بهار تنوع و رنگ گل ها زیاد است. بهار مجموعه ای از تعطیلات مهم مانند عید را برای بسیاری از خانواده ها فراهم می کند. این موارد را در برنامه ریزی عکاسی خود لحاظ کنید.

ایده های عکس خانوادگی تابستانی

تابستان زمانی است که افراد خانواده در فضای بیرون مشغول تفریح هستند. مدرسه بچه ها تعطیل شده است و زمان سفرهای جاده ای یا رفتن به ساحل فرا رسیده است. اگر در یک شهر ساحلی مشغول به کار هستید، رفتن به ساحل برای جلسات پرتره بی فکری است. پارک ها مکان بسیار مناسبی برای نشان دادن احساسات تابستانی در پرتره های خانوادگی فضای باز هستند. عکس برداری در ساعت طلایی و رعایت نکات نورپردازی به خاطر زاویه دید زیاد خورشید و نور خشن بیشتر روزهای تابستان، امری ضروری می باشد.

ایده های عکس خانوادگی

ایده های عکس خانوادگیایده های عکس خانوادگی پاییزی

عکاسی پرتره خانوادگی در پاییز می تواند شامل تم های داخل یا بیرون خانه باشد. بازی در برگ های بیرون از خانه، رفتن به جالیزهای کدو تنبل و مار پیچ های ذرت یا تهیه یک جشن در فضای باز می تواند ایده های جالبی برای عکاسی خانوادگی باشد. ایام عید می تواند برای عکاسی مورد توجه قرار بگیرد، زیرا همه ی افراد خانواده در کنار عزیزان شان هستند.

ایده های عکس خانوادگی زمستانی

عکس های زمستانی ممکن است در داخل خانه یا در کنار آتش گرفته شوند. بیشتر دلیل عکس های این فصل مربوط به تعطیلات کریسمس می باشد، گذراندن وقت و ایجاد خاطره ای به یاد ماندنی در کنار اعضای خانواده مورد توجه همه افراد است. از وسایل صحنه مانند درخت کریسمس خانوادگی یا ژاکت های زشت استفاده کنید. ریسه های نوری می تواند زمینه شگفت انگیز و ایده جالبی برای عکس برداری خانوادگی ایجاد کند. پرتره های زمستانی در برف نیز جالب می باشد، فقط سریع عکس برداری کنید قبل از این که همه اعضا یخ بزنند!

نتیجه گیری

جلسات عکس خانوادگی بخش مهمی از حرفه عکاسان پرتره می باشد. تسلط بر هنر عکاسی پرتره خانوادگی نیازمند داشتن احساس راحتی و صمیمیت با اعضای خانواده و پیدا کردن دوستان جدید است. شما می توانید با به کار گرفتن نکات ارائه شده، تصاویر بسیار خوبی را در آتلیه، ساحل یا حتی در فضای خانه و حیاط آن تهیه کنید. به همان اندازه که برای شما به عنوان یک عکاس خلاقیت امری ضروری است، توجه به افراد خانواده و تهیه عکس های مطلوب نیز مهم است.

اگر می خواهید به عنوان یک عکاس خانواده شناخته شوید، باید یک مجموعه آلبوم از نمونه کارهای تاثیرگذار خود تهیه کنید. در نهایت با رعایت تمام نکات، عکس های خانوادگی را تبدیل به خاطرات خوب کنید.

مترجم: محدثه محمدی

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.