ژست عکاسی نوزاد با پدر

ایده عکس نوزاد با پدر

نوزاد تازه متولد شده برای همه اعضای خانواده، عزیز و دوست داشتنی است، ورود یک عضو جدید هیجانات خاص خود را دارد.

به طور معمول، همه به دنبال عکس گرفتن از نوزاد و مادرش هستند. پدرها به ندرت عکس های تکی با نوزادشان می اندازند و بیشتر وقت ها این عکس ها به طور دسته جمعی یا عکس والدین با نوزاد انداخته می شود.

ما در این مطلب انواع ایده های مناسب برای عکاسی نوزاد با پدرش را به شما توضیح می دهیم.

ایده عکس نوزاد با پدر

عکس های نوزاد با پدرش را می توانید در منزل یا آتلیه عکاسی تهیه کنید. این بستگی به خودتان و بودجه ای که در نظر دارید برای عکس هزینه کنید، دارد.

عکس های کلوزآپ نوزاد و پدر

این عکس ها در سبک های رنگی مختلف و متنوعی انداخته می شوند. زیبایی خاص این عکس ها به این خاطر است که معمولا نوزاد در آغوش پدر قرار می گیرد و احساس خاص پدر نشان داده می شود. پوزیش های مختلفی برای قرار گرفتن نوزاد در آغوش پدر وجود دارد.

انتخاب این حالت ها سلیقه ای است، اگر می خواهید در خانه عکس بیندازید می توانید همه پوزیشن ها را امتحان کنید و عکس های متنوع بیندازید. در نهایت از بین آنها، عکس هایی را که دوست دارید برای چاپ یا نگه داشتن انتخاب کنید.
بک گراند این عکس ها می تواند روشن یا تیره باشد.

ایده عکس نوزاد با پدر
ایده عکس نوزاد با پدر

پیشنهاد می کنیم که اگر می خواهید در خانه عکاسی کنید، بهتر است از بک گراندهای روشن استفاده کنید. یک دیوار روشن یا یک پرده با طیف رنگی روشن برای عکس عالی است. برای این کار می توانید هم از لباس های تیره و متضاد با رنگ پس زمینه انتخاب کنید و هم می توانید از لباسهای روشن در همان طیف رنگی بک گراند انتخاب کنید؛ این بستگی به سلیقه ی شما دارد. هر دوی این طرح ها را در زیر می بینید.

ایده عکس نوزاد با پدر

عکس های قدی نیز زیبایی خود را دارند البته اگر پدر بتواند ژست و تمرکز لازم را برای این عکس ها بگیرد. ایده عکس زیر بسیار زیبا است، عکس های سیاه و سفید خود نشان دهنده خاطرات و گذشته هستند. با گذشت زمان و بالاتر رفتن سن، شما نیز علاقه ی خاصی به این عکس هایتان پیدا می کنید.

اگر دوست داشتید تا تنوعی در این عکس ها ایجاد کنید، می توانید از یک ژست، هم یک عکس سیاه سفید بگیرید و هم یک عکس رنگی، سپس آنها را با نرم افزارهای عکاسی کنار هم قرار دهید تا زیبایی شان بیشتر شود.

ایده عکس نوزاد با پدر
ایده عکس نوزاد با پدر

نوزاد بر دستان پدر

خوابیدن نوزاد در دستان پدر و عکسی که فقط این صحنه را به تصویر بکشد، زبان گویای احساس حمایت و عشق پدر نسبت به نوزاد است. برای این عکس پدر می تواند در دستان خود، پتو یا لباس نرمی از نوزاد را نگه دارد و عکاس یا مادر، نوزاد را روی دستان او بگذارد. می توان هم مستقیم نوزاد را روی دستان پدر گذاشت. در زیر 2 نمونه از این ایده را می بینید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.