آتليه بارداری و نوزاد امام حسين

آتليه بارداری و نوزاد امام حسين

میدان امام حسین (نام پیشین: میدان فوزیه و سپس میدان شهناز) از میدان‌های مرکزی شهر تهران است. این میدان از سمت غرب به خیابان انقلاب (شاهرضا سابق) و از سمت شرق به خیابان دماوند (تهران نو) و از سمت جنوب به خیابان هفده شهریور (شهباز سابق) متصل است. خیابان انقلاب و خیابان دماوند از طریق زیرگذر ماشین رو به هم متصل هستند. میدان امام حسین و خیابان هفده شهریور طی سالیان اخیر به پیاده راه تبدیل شده و دسترسی آن توسط وسائط نقلیه ممنوع می‌باشد در مهرماه سال ۹۶ بخشی از این خیابان بدلیل عدم استقبال از خیابان صفا تا میدان شهدا برای عبور و مرور وسایل نقلیه بازگشایی شد.

آتليه بارداری و نوزاد امام حسين

عکاسی در آتلیه فرزند پاک کاملا متفاوت است و شما آن را کاملا حس خواهید کرد. ما در مجموعه فرزند پاک شرایطی را فراهم ساخته اییم تا بتوانید جدیدترین پوزیشن ها و دکورهای روز دنیا را با ما تجربه کنید.

شرایط عکاسی در آتلیه فرزند پاک بسیار عالیست شما در یک آتلیه کاملا تخصصی عکاسی خود را انجام خواهید داد و همچنین به یاد داشته باشید تجهیزات تخصصی ما توانسته بالاترین سطح کیفیت چاپ را در منطقه شرق تهران به دست آورده است.

یکی از پوئن های مثبت در آتلیه فرزند پاک دارا بودن لباس های بارداری ، نوزاد ، کودک ، می باشد.

ما تمام دغدغه هایی که نسبت به عکاسی بارداری یا نوزاد دارید را رفع کرده اییم.تمامی لباس های خریداری شده بر اساس بکگراند و تم و دکورهای مجموعه انتخاب شده اند و اینکار باعث شده سطح کیفیت عکاسی بیش از حد بالا رفته و بهترین و زیباترین عکسها را ثبت خواهیم کرد.

شرایط عکاسی در آتلیه فرزند پاک

 

با توجه به شرایط عمومی هر آتلیه ما سعی کرده ایم بهترین شرایط را برای عکاسی در یک آتلیه تمام اختصاصی و تخصصی به ارمغان بیاوریم

به همین دلیل یکی از مسائل حائز اهمیت مورد نظر مشتریان در اتلیه حذف کرده اییم به این مظور که آتلیه فرزندپاک دارای ورودیه رایگان می باشد و همچنین هیچ محدودیتی در تعداد انتخاب عکسهای گرفته شده شما نیست. هر تعداد دوست دارید انتخاب کنید و چاپ کنید،

به مشتریانمان عکسهای گرفته شده و انتخاب شده را به صورت عکس تقدیم خواهیم کرد که یکی دیگر از خدمات نوین آتلیه است

در صورت اینکه میخواهید از شرایط کامل آتلیه کسب اطلاع کنید با شماره 38 90 86 77 تماس حاصل فرماید کارشناس امور مشتریان ما به شما بهترین مشاوره را خواهد داد.

آتليه بارداری و نوزاد امام حسين

آتلیه بارداری و نوزاد افسریه

آتلیه بارداری و نوزاد در گلبرگ

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.