مجوز آتلیه بارداری و کودک

مجوز آتلیه بارداری و کودک

هر آنچه باید که باید در مورد یک آتلیه خوب بدانید

اگر ذوق عکاسی در آتلیه را دارید و قصد دارید یک آتلیه حرفه ایی را برای عکاسیتان انتخاب کنید حتما از همه جهات آن را بررسی کنید.
اکثر افردا تنها ملاکشان را برای عکاسی در آتلیه قیمت در نظر می گیرند که در آخر معلوم نخواهد شد که پروژه عکاسیشان خوب یا بد خواهد شد.

پایین بودن قیمت عکس به چه قیمت!!

خیلی کم مشتریانی هستند که دغدغه قیمت پایین را دارند و بسیار تاکید می کنند که قیمت پایین تر از نرخ آتلیه فرزند پاک هم دارند البته ما منکر این ماجرا نیستیم و هستند همکارانی که پایین تر از نرخ محصولات ما خدماتی را به مشتریان ارائه می دهند.

مجوز آتلیه بارداری و کودک

اما اینکه این خدمات به نحو احسنت انجام خواهد شد یا خیر را قضاوت نخواهیم کرد شاید عکاسی شما خوب شود یا شاید آن چیزی که میخواهید انجام نشود.

مشتریان خیلی زیادی بوده اند که قیمت های خیلی بالای را برای پروژ عکاسی خود پرداخت کرده اند اما کیفیت عکاسی ، طراحی و چاپ مجموعه را دریافت نکرده اند.

پیشنهاد خواهیم کرد که برای انتخاب یک آتلیه خوب نکات مهمی را در نظر بگیرید

مجوز رسمی اتحادیه اعتبار مجموعه

دارا بودن مجوز رسمی از اتحادیه صنفی یعنی آتلیه مورد نظر شما مجاز به فعالیت می باشد که مجموعه فرزند پاک یک واحد صنفی مجاز تلقی می شود که بیش از 8 سال فعالیت با مجوز در منطقه شرق تهران دارد.

فرق یک آتلیه دارای مجوز با یک آتلیه بدون مجوز چیست ؟ 

مجوز آتلیه بارداری و کودک

آتلیه عکاسی که دارای مجوز باشد کاملا قابل پیگیری است یادتان باشد عکس شما یک فایل شخصی است و حتما آگاه باشید که این فایل به دست چه کسی است و اگر خدایی نکرده در صورت هر گونه اتفاق شما چگونه می خواهید آن را پیگیری کنید.

تخصصی بودن آتلیه،مسئله حائز اهمیت

تخصص یکی از موارد مهم در عکاسی است. برای مثال شخصی که تخصص در عکاسی صنعتی دارد نمی تواند در بخش عکاسی نوزاد یا کودک نقش خیلی خوبی را ایفا کند. پس هر عکاسی در تخصص خود باید فعالیت کند، همچنین اگر میخواهید عکاسی ودینگ را انجام دهید حتما آتلیه ایی را انتخاب کنید که فقط کار عروس و داماد را انجام می دهد چرا که تجربه بیشتری در این امر دارد، باز اگر می خواهید عکاسی بارداری یا نوزاد انجام دهید هم به آتلیه ایی تشریف ببرید که تخصصا این گرایش را انجام می دهد.

تجهیزات آتلیه نکته قابل توجه برای مشتریان

مجوز آتلیه بارداری و کودک

بحث قابل توجه کار این می باشد، آتلیه باید دارای تجهیزات منحصر بفرد در بخش گرایش خود باشد در تیتر قبلی عنوان کردیم که تخصص بسیار اهمیت دارد همچنین باید توجه داشته باشید که تجهیزات آتلیه عروس و تجهیزات آتلیه بارداری و کودک بسیار متفاوت می باشد.

این تجهیزات شامل : دکورها ، دیتیل ها ، آرشیو لباس ، تجهیزات نورپردازی

(نور سنج ، طیف سنج ، وایت بالانس ) و . . . .

 

خاطر نشان خواهیم کرد آتلیه فرزند پاک علاوه بر دارا بودن تخصص های لازم ،تجهیزات اختصاصی عکاسی را هم دارا می باشد که در منطقه شرق کاملا منحصر به فرد است.

طراحی،روتوش و کیفیت چاپ یک امر مهم در ارائه خدمات

قلب تپنده هر آتلیه طراح آن مجموعه می باشد، طراحی یک بخش خیلی مهم در آتلیه است و حتما به طراحی های انجام شده یک مجموعه توجه کنید،چون هر طراح یک سبک طراحی دارد و باید با سلیغه شما مطابقت کند. روتوش کاملا از امر طراحی جداست و حتما به پوست و چهره افراد توجه کنید یک روتوش کار متخصص هیچ وقت روتوش غیر واقعی را در عکاسی انجام نمی دهد تا کار کاملا غیر واقعی به نظر برسد.

مجوز آتلیه بارداری و کودک

راستی برای می تونید همین الا عضو پیج رسمی اینستاگرام فرزند پاک شوید

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.