مدل عکس بارداری – زیباترین پوزیشن های بارداری سال 2018

مدل عکس بارداری

امروز با جمع آوری و تهیه چندین مدل عکس بارداری در خدمت شما عزیزان هستیم، البته شما می توانید در بخش گالری بارداری دیگر عکسهای ما را هم مشاهده کنید و با نمونه کارهای عکاسی بارداری بیشتر آشنا شوید.

در 10سال گذشته موج عظیمی شکل گرفت و والدین زیادی را علاقمند به عکاسی بارداری کرده است، این امر باعث شده تا آتلیه فرزند پاک در تخصص عکاسی بارداری پا به عرصه این صنعت بگذارد. سالها تلاش کرده اییم تا با کسب تجربه و سرمایه گذاری صحیح و دقیق بهترین خدمات را برای عکس بارداری به مشتریان خود ارائه نماییم.

مدل عکس بارداری

مدل عکس بارداری

مدل عکس بارداری

مدل عکس بارداری

مدل عکس بارداری

 

 

آیا به دنبال عکاسی بارداری هستید ؟شرایط عکاسی بارداری در آتلیه بارداری فرزند پاک

 

آتلیه عکاسی بارداری در تهران 

  • با ورودیه رایگان 
  • بدون محدودیت در انتخاب عکس 
  • بیش از 200 دکور متنوع
  • جدید ترین پوزیشن های روز اروپا
  • متنوع ترین لباس های بارداری کاملا رایگان

 

برای مشاوره رایگان و اطلاع از شرایط عکاسی با مشاوران ما تماس بگیرید 

021-77869038

مدل عکس بارداری

مدل عکس بارداری

مدل عکس بارداری

مدل عکس بارداری

 

مدل عکس بارداری

 

 

عکس نوزاد دختر

مدل عکس بارداری

مدل عکس بارداری

مدل عکس بارداری

 

مدل عکس بارداری

 

مدل عکس بارداری

عکس نوزاد پسر

در ادامه اگر تمایل دارید می توانید درباره آتلیه فرزند پاک بیشتر بدانید به شما پیشنهاد می کنیم این مطلب را حتما تا انتها مطالعه کنید اگر قصد انجام عکاسی بارادری دارید.

مدل عکس بارداری

مدل عکس بارداری

مدل عکس بارداری

مدل عکس بارداری

مدل عکس بارداری

درباره آتلیه فرزند پاک

آتلیه فرزند پاک در سال 1387 فعالیت خود را  در رشته عکاسی را آغاز نمود ، در ابتدا در حوزه آتلیه عروس در حال فعالیت بود و به مرور بعد از گذشت 2 سال تصمیم به راه اندازی یک استدیو عکاسی تخصصی بارداری ، نوزاد و کودک گرفت.

از آنجایی که عکاسی بارداری و نوزاد در دنیا یک شغل بسیار حرفه ای و تخصصی به شمار می رود و نبود یک آتلیه تخصصی بارداری در منطقه شرق و کمبود آتلیه بارداری حرفه ایی در تهران ما را به این فکر وا داشت که با خدمات نوین و حرفه ایی بتوانیم مجموعه ایی قوی در این رشته عکاسی راه اندازی کنیم و این خدمات را به صورت تخصصی و حرفه ایی به مشتریان گرامی عرضه کنیم.

مجموعه فرزند پاک از دو واحد مجزای  اداری و آتلیه تشکیل شده که می توانید در بخش محیط آتلیه از این دو بخش اطلاعات کافی را کسب کنید

همچنین با مشاهده بخش تجهیزات آتلیه می توانید از دستگاه ها و امکانات تخصصی مجموعه اطلاعات نسبتا خوبی را کسب کنید.

ادامه عکسها در پایین سایت

چرا آتلیه فرزند پاک تصمیم به شروع فعالیت در زمینه عکاسی کودک گرفته است؟ باید گفت که نبود آتلیه تخصصی و مجهز در این گرایش ها در شرق تهران انگیزه و فکر این ایده را به ما داد.

مفتخریم در مدت 5 سال خدمات دهی تخصصی بارداری نوزاد و کودک با انتقادات و نظرات مشتریان هر روز به پیشرفت و موفقیت های بیشتری دست پیدا می کنیم، از اینکه با ما هستید بسیار خوشحالیم.

ما شرایط را فراهم ساخته اییم تا مشتریان بتوانند تمامی خدمات این گرایش عکاسی را تجربه کنند. به عنوان مثال با آرشیو کردن انواع لباس ها و ست های بارداری، نوزاد، کودک به صورت رایگان توانسته اییم هزینه های عکاسی را برای شما به حداقل برسانیم.

همچنین خدمات نقاشی بر روی شکم را به صورت حرفه ای و تخصصی می توانید در آتلیه فرزند پاک تجربه کنید. اغلب آتلیه ها در سطح استان تهران به دلیل طراحی دکور هزینه ورودیه دریافت می کنند. اما آتلیه فرزند پاک با توجه به طراحی های تخصصی که در دکوراسیون خود انجام داده هیچ ورودیه ای دریافت نخواهد کرد و شما به صورت رایگان وارد آتلیه خواهید شد و خاطر نشان کنیم شما در انتخاب عکستان هیچ محدودیتی نخواهید داشت.

هم چنین عکاسی نوزاد که در این آتلیه انجام می شود نیز توسط خانم الهام عابدی و با نظارتشان انجام می پذیرد که وقت در سلامت نوزاد شرط اول کار می باشد. با توجه به دکورهای متعدد و کیفیت بسیار بالای عکس (البته می توانید مقایسه کنید )قیمت بسیار مناسبی نیز تعیین گردیده است.

گاهأ سوالاتی نیز در این باره پرسیده میشود آیا قیمت شما بالا نیست که باید گفت تمامی توان خود را به کار گرفته ایم که افزایش قیمتی نداشته باشیم و با توجه به قیمت های کنونی اگر بخواهیم هم چنان خدمات ارزنده ای به شما ارایه دهیم و می کوشیم با تمام قدرت کمترین هزینه را به شما تحمیل کنیم و در کنار آن خدمات بسیار ارزنده ای که به شما ارائه می دهیم خاطراتی را برای شما جاودانه خواهیم کرد.

بخش پشتیبانی آنلاین مجموعه همه روزه از ساعت 9 الی 12 شب آماده پاسخگویی به شما عزیزان است. به سوالات احتمالی مشتریان در بخش سوالات متداول پاسخ داده اییم که می توانید از این بخش جواب سوالتان را دریافت کنید.

تنوع دکور ها و محصولات آتلیه در طی سال های گذشته خیلی جذاب تر شده است اگر قصد دارید از دکورهای مجموعه ما آشنا شوید به بخش گالری بروید و از تمامی بخش های عکساسی ما دیدن فرماید.

بعد از رزرو وقت عکاسی و انجام آن می بایست انتخاب عکس انجام دهید. انتخاب عکس نیز در آتلیه در قسمت اداری انجام می گردد و کارشناس مربوطه با کمک و راهنمایی شما را در انتخاب عکس به شما کمک خواهد کرد تا بهترین انتخاب و با کیفیت ترین عکس را انتخاب کنید.

مدل عکس بارداری

مدل عکس بارداری
مدل عکس بارداری
مدل عکس بارداری
مدل عکس بارداری

مدل عکس بارداری

 

آتليه کودک و بارداری دلاوران

عکاسی بارداری در حکیمیه

آتلیه بارداری در غرب

آتليه بارداري

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.