ایده عکاسی بارداری در فصل بهار

بهار فصل رویش طبیعت؛ فصل زیبایی و نشاط برای همه است. پس از گذران زمستان که همه جا سرد و خشک است و طبیعت رو به خشکی رفته است، با آمدن بهار همه جا پر از طراوت می شود.

درختان شکوفه می کنند، گل ها غنچه می زنند و طبیعت کم کم لباسی سبز به تن می کند. شاید بتوان گفت که بهار یکی از بهترین فصول برای عکاسی است.

عکاسان در بیشتر سبک های حرفه ای از صحنه های جذاب این فصل به راحتی عبور نمی کنند. آنهایی که در بخش عکاسی طبیعت و مناظر فعال هستند بیشترین سود را از این همه زیبایی می برند. عکاسان در بخش های دیگر نیز از این فضای دل انگیز بی نصیب نمی مانند و تلاش می کنند تا با همخوانی سوژه های خود بهترین عکس ها را بگیرند.

ایده عکاسی بارداری در فصل بهار

عکاسی بارداری در بهار

بارداری که روز به روزش برای مادر خاطره انگیز است، دوره ای ناب در زندگی هر زنی است که چنانچه در آن قرار بگیرد تمایل زیادی دارد تا با عکاسی از آن، این روزها را در خاطراتش ثبت و ماندگار کند.

همانطور که بیشتر عکاسان می گویند؛ عکاسی بارداری از ماه هفتم به بعد بهترین زمان است، زیرا شکم حالت برجستگی خود را به اندازه ای که در عکس به خوبی نمایان شود، به خود می گیرد.

اگر سن بارداری شما به بهار می خورد و دوست دارید تا عکس های زیبای بهاری داشته باشید می توانید با حضور در یک آتلیه، عکاسی بارداری ویژه ی بهار بیندازید.

در صورتی که شرایط برای عکاسی فضای باز مهیا باشد می توانید با حضور در باغ های اختصاصی آتلیه ها، عکس های حرفه ای بیندازید.

اگر این شرایط را نداشتید، باز هم یک راه دیگر وجود دارد که خودتان در یک جای مناسب در طبیعت یا باغ خانوادگی تان یا هر جایی که به نظرتان برای عکاسی مناسب بود، اقدام به عکاسی کنید.

ایده عکاسی بارداری در فصل بهار

یک لباس مناسب تهیه کنید سعی کنید از رنگ های جذاب استفاده کنید؛ رنگ هایی که با سرسبزی و رنگارنگی طبیعت جلوه ی بهتری داشته باشند. رنگ های تیره مانند مشکی، سرمه ای، قهوه ای یا سبز تیره اصلا مناسب نیستند. به جای آنها از رنگ هایی مانند قرمز، بنفش، سرخابی یا سفید لباس انتخاب کنید.

برای پوزیشن سعی کنید به حالتی بایستید که فرم شکم تان مشخص باشد، بهترین حالت ایستادن به صورت نیم رخ است. دستهای تان را می توانید زیر شکم بگیرید یا اینکه یک دست را بالا و یک دست را پایین قرار دهید.

در نهایت مساله ی نور است، زمانی را برای عکاسی انتخاب کنید که هوا ابری نباشد. آفتاب فوق العاده ی بهاری را از دست ندهید. بهترین و زیباترین نور برای عکاسی، نور طبیعی است.

تاریخچه نوروز در ایران

عکاسی بارداری در فضای باز

عکس نوروزی نوزاد

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.