10 ایده عکاسی برای هر مادری

ژست عکاسی مادر و فرزند

تجربه بارداری و تولد نوزاد یکی از با ارزش ترین تجربه های هر مادری است. اینکه آیا فرزند شما اولین یا چهارمین فرزند شما است، زندگی شما را باز هم تغییر می دهد. لحظات بارداری، تولد نوزاد، چند روز ابتدایی پس از تولد او و حضور خانواده و اقوام، لحظاتی کوتاه اما خاص هستند. این روزها به سرعت سپری می شوند و پس از مدتی شما دیگر از زمانی که نوزادتان درون شکم تان بوده است یا اینکه زمانهایی که او را به آغوش می کشیدید، خاطرات چندانی یادتان نمی ماند.

ژست عکاسی مادر و فرزند

عکاسی از دوران بارداری، زایمان و تولد نوزاد یکی از بهترین راه ها برای ثبت این لحظات ویژه در زندگی شما است و سبب می شود تا هرگز این خاطرات زیبا را فراموش نکنید. در این مطلب 10 عکس زیبا را که بهتر است هر مادری آن را داشته باشد به شما توضیح و نشان می دهیم. این عکس ها برای نسل های بعدی نیز خاطرات زیبایی خواهند بود.

یک عکس با تمرکز روی شکم در بارداری

ژست عکاسی مادر و فرزند
ژست عکاسی مادر و فرزند

بدن مادر در حال یک کار بزرگ است که آن رشد یک انسان است. او باید عکسی داشته باشد تا این قدرت و ارتباط زیبای مادر و فرزندی را نشان دهد.

برای این کار کافی است که تا ماه های آخر بارداری صبر کنید و سپس یک پوزیشن مناسب را برای عکس بارداری انتخاب کنید. بهتر است دستها را زیر شکم قرار دهید و طوری شکم را نگاه کنید که گویی دارید فرزند خودتان را می بینید.

عکس بارداری دو نفره با همسرتان بگیرید

ژست عکاسی مادر و فرزند
ژست عکاسی مادر و فرزند

ایده های زیادی برای عکس های دونفره بارداری وجود دارد که می توانید در مطالب مختلف سایت فرزند پاک مشاهده کنید؛ برای یک عکس ساده اما خاص کافی است که مادر با حالت برجستگی شکمش جلو بایستد و پدر پشت او باشد. یک بوسه ی عاشقانه به سر مادر نشان دهنده ی احساس عشق و محبت والدین است.

ژست عکاسی مادر و فرزند

یک لحظه ی خاص مادرانه

ژست عکاسی مادر و فرزند
ژست عکاسی مادر و فرزند

مادر منبعی از یک زیبایی و انرژی خاص است. عکس های خاصی که با تمرکز بر زیبایی و این انرژی گرفته می شود همیشه جزء بهترین عکس ها خواهند بود.

برای این کار کافی است که مادر در یک نور زیبا قرار گیرد، سپس مطمئن شوید که حالت بدن او برای عکس مناسب است. پیشنهاد می کنیم مادر یک دستش را لابلای موهایش قرار داده و سرش را به عقب بگیرد. خم کردن یکی از پاها سبب فرم بهتر شکل بدن می شود. یک عکس فوق العاده با این حالت می تواند سبب شود وقتی مادر در آینده به این عکس نگاه کند تمام رنج و سختی دوران بارداری را فراموش کند و نسبت به خود احساس فوق العاده ای به عنوان یک زن و مادر داشته باشد.

عکس بارداری با فرزند بزرگتر

ژست عکاسی مادر و فرزند
ژست عکاسی مادر و فرزند

اگر اولین بارداری خود را تجربه نمی کنید، ضروری است که عکسی از بارداری خود با فرزند یا فرزندان دیگرتان داشته باشید.
اگر فرزند بزرگتر شما خردسال است، او را به آغوش بگیرید. او را با تمام احساس تان بغل کنید و عشق و محبت تان را بروز دهید. حالت بغل کردن او باید طوری باشد که برجستگی شکم تان مشخص باشد.

لحظه ی تولد

ژست عکاسی مادر و فرزند
ژست عکاسی مادر و فرزند

عکس هایی که از روزهای پس از تولد گرفته می شود، آن احساس ناب اولین لحظه را ندارد. معمولاً بهترین عکس ها در بیمارستان گرفته می شود. این عکس ها ساده و گاه حتی تار هستند اما احساس وصف ناپذیر مادرانه را نشان می دهند.
برای این عکس مادر باید نوزاد خود را نگه دارد و به او نگاه کند. این عکس را طوری بگیرید که هم چهره ی مادر و هم نوزاد را در قاب داشته باشید. این عکس نشان دهنده ی عشق و هیجان مادر پس از ماه ها انتظار است.

روزهای آینده ی رشد فرزند

ژست عکاسی مادر و فرزند
ژست عکاسی مادر و فرزند

هر کودکی باید عکس های زیادی را از روند رشد خود داشته باشد. این عکس ها بهتر است که خانوادگی باشد و صمیمیت و عشق خانواده را نشان دهد.

شما برای عکاسی این لحظات نیازی به موقعیت های خاص ندارید، در هر گوشه ی خانه که جایی برای جمع شدن اعضای خانواده باشد، جای خوبی برای عکس است، آشپزخانه، اتاق نشیمن یا اتاق خواب ها. والدین وقتی فرزند یا فرزندان خود را به آغوش می گیرند و آنها را می بوسند، قابی از عشقی بی پایان را می سازند.

عکس های دو نفره ی مادر و نوزاد

ژست عکاسی مادر و فرزند
ژست عکاسی مادر و فرزند

هر مادری نیاز دارد نوزادش را به آغوش بگیرد. نوزاد به سرعت در حال رشد است، یک عکس کلوزآپ و نزدیک از مادری که نوزادش را در آغوش دارد به او یادآوری می کند که فرزندش چقدر کوچک است.

برای گرفتن این عکس، از مادر بخواهید نوزاد خود را به شکل طبیعی بغل کند، مطمئن شوید که دست و پای نوزاد در موقعیت مناسبی قرار دارد، سپس عکسی را از بالا بگیرید. این عکس در آینده یادگاری ارزشمند برای مادر و فرزند خواهد بود.

ضبط جزئیات کوچک

ژست عکاسی مادر و فرزند
ژست عکاسی مادر و فرزند

عکس های زیادی را بگیرید که در آن جزئیات اعضای بدن نوزادتان مشخص و برجسته باشد. این عکس ها می تواند در شرایطی که نوزاد در آغوش مادر است گرفته شود. دست ها، پاها، لب و چشم ها همه می توانند سوژه های این مدل باشند.

عکس هایی از ارتباط عاشقانه والدین و نوزاد

ژست عکاسی مادر و فرزند
ژست عکاسی مادر و فرزند

تصاویری بگیرید که نشان دهنده ی رابطه ی پر از محبت مادر و پدر و نوزاد باشد. برای این عکس ها کافی است که پدر نوزاد را روی سینه خود بگذارد، سپس مادر در کنار پدر قرار بگیرد و دستش را پشت نوزاد قرار دهد. این عکس قطعا به شکل ایده ای که در عکس زیر می بینید زیباتر خواهد بود که در آن پدر و مادر دراز کشیده اند و تصویر از بالا گرفته شده است.

نوزاد و فرزندان بزرگتر در یک عکس مخصوص

ژست عکاسی مادر و فرزند
ژست عکاسی مادر و فرزند

اگر فرزندان بزرگتری دارید، از آنها همراه نوزاد حتما عکس خصوصی بگیرید و از این عکس غافل نشوید. کودک یا کودکان دیگر را در حالتی مناسب قرار دهید و نوزاد را در آغوش یکی از آنها قرار دهید. از فرزند بزرگتر بخواهید نوزاد را نگاه کند یا او را ببوسد. این عکس ها برای مادر و پدر سرشار از عشق و شادی است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر

نظرات بسته شده است.