آتليه بارداری

آتليه بارداری

 

آتليه بارداری
آتليه بارداری

یکی از زیباترین نعمت  های زندگی مادر بودن است و نصیب هر شخصی نخواهد شد، مادر بودن حس زیبایی است و خیلی مقدس است. از شروع بارداری خود خاطره بسازید آیا تا به حال به این فکر کرده ایید که میتوانید تصاویر زیبایی را از دوران بارداری خود به ثبت برسانید و بعد از اینکه نوزاد دلبندتان چشم به جهان گشود،

رفته رفته زمانی که بزرگ شد به نشان دهید که چه دورانی برایش وقت گذاشته اید یا همین که بعد از گذشت دها سال خودتان با دیدن این عکسها از خاطرات آن دوران و سختی هایش یاد خواهید کرد و لحظه لحظه آن را فراموش نخواهید کرد.

 

 

 

آتليه بارداری
آتليه بارداری

آتلیه بارداری فرزند پاک یکی از آتلیه های تخصصی بارداری در شرق تهران می باشد و با دارا بودن پرسنل هنرمند توانسته توجه مشتریان را به خود جلب کند، اهداف ما بیشتر از یک آتلیه بارداری است و ما توانسته ایی مشاوره تخصصی بارداری را به صورت تجربی و علمی به مشتریان خود انتقال دهیم که این یعنی تخصص آتلیه بارداری هدف مجموعه ما فقط عکاسی و تدوین نیست و حتی به آتلیه بارداری خلاصه نخواهد شد.

امکانات مجموعه ما بسیار متنوع می باشد یکی از خدمات ما فراهم کردن انواع ست های لباس است و ست بارداری هم شامل این لباس های می باشد.ست های کودکان نوزادان هم شامل می شوند.

آتليه بارداری

جدید ترین پوزیشن های روز و اکت های ابداعی خاص به همراه دکور اکتیو متنوع که علاوه ثبت خاطرات و نوستالژی در آینده در همان لحظه حس اعتماد به نفس خوبی به شما دست خواهد داد و این حس کاذب نیست چون آن را حس خواهید کرد و خواهید دید و لمسش میکنید.

آتليه بارداری
آتليه بارداری

 

پرسنل هنرمند ما برای رفاه حال شما مشتریان عزیز خانم های در سطح عکاسی حرفه ایی و گرافیست های خانم خلاق همچنین در بحث چاپ هم توانسته اییم با نیروی متخصص بانوان ظرافت همه کارهایمان را بالا ببریم و همچنین به دلیل نزدیکی سلایق جنسی که خانمها نسبت به هم دارند تصاویر زیباتری را خلق کنیم

محیط آتلیه بارداری کاملا زیبا و دلنشین طراحی شده است، شما علاوه بر امنیت آن احساس کاملا آرامش و همنشینی در آن می کنید.

آتلیه عکاسی نوزاد 

در پاراگراف های قبلی اشاره به ست لباس نوزاد و ست کودک شد خاطر نشان کنیم که اتلیه فرزند پاک علاوه بر تخصص عکاسی بارداری در زمینه کاملا تخصصی و حرفه ایی اتلیه نوزاد با پیشرفته ترین متد های روز دنیا در حال خدمت رسانی به اهالی منطقه شرق تهران است.

آتلیه عکاسی کودک 

لازم به ذکر است اتلیه کودک هم تخصص ماست و شما با یک مجموعه بارداری،نوزاد،کودک و خدمات متنوع روبه رو هستید باشد که بهترین ها را برای شما فراهم کنیم.

به صفحه رسمی تویتر فرزند پاک  بپیوندید

به کانال تلگرام فرزند پاک بپیوندید

یا همین الان با ما تماس بگیرید و شرایط عکاسی در آتلیه را از ما مشاوره بگیرید

تماس با آتلیه فرزند پاک

آتليه کودک و بارداری دلاوران

عکاسی بارداری در حکیمیه

مدل عکس بارداری – زیباترین پوزیشن های بارداری سال 2018

آتلیه بارداری در غرب

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.