عکاسی نوزاد با تم یلدا

عکاسی نوزاد با تم یلدا

یلدا یکی از مناسبت های معروف ایرانیان از دیرباز تا امروز است. شب یلدا، شب سی ام آذرماه است که از نظر زمانی، 1 دقیقه بیشتر از سایر شب ها است.

به همین خاطر، افراد تلاش می کنند تا این شب را با دورهمی های خانوادگی بگذرانند تا کانون گرم خانواده را حفظ و شبی خاطره انگیز را سپری کنند.

یلدا در واقع بهانه ای است برای دور هم جمع شدن، برای خوش و بش های بزرگترها و کوچکترهای فامیل.

همیشه باید تلاش کرد تا مراسم های ایرانی حفظ شوند و از فرم و شکل خود خارج نشوند.

عکاسی نوزاد با تم یلدا

عکاسی نوزاد با تم یلدا عکاسی نوزاد با تم یلدا عکاسی نوزاد با تم یلدا عکاسی نوزاد با تم یلدا عکاسی نوزاد با تم یلدا عکاسی نوزاد با تم یلدا عکاسی نوزاد با تم یلدا عکاسی نوزاد با تم یلدا

عکاسی نوزاد برای یلدا

عکاسی یلدا برای همه ی خانواده ها جالب توجه است. همه دوست دارند از همه ی مراسم های خانوادگی عکس یادگاری داشته باشند. برای خانواده هایی که دارای فرزند به خصوص در سنین نوزادی یا خردسالی هستند، این مساله مهم تر است چرا که آنها دوست دارند از فرزندشان عکس های متنوع در سنین رشد و مناسبت های مختلف را داشته باشند.

امروزه خیلی از آتلیه های عکاسی مجهز به امکانات و دکورهایی هستند که بتوانند شرایطی را برای عکاسی نوزاد با تم های مناسبت های مختلف فراهم کنند. خانواده ها دوست دارند تا از نوزادشان در این روزهای خاص و به یاد ماندنی عکس داشته باشند و طبیعی است که مراجعه به آتلیه بسیار بهتر از عکاسی در خانه است.

آتلیه فرزند پاک با داشتن انواع دکورهای مختلف برای یلدا، آماده ی عکاسی از نوزادان دلبند شما برای این مناسبت شیرین و به یاد ماندنی است.

انواع ریسه های رنگی، ماکت های کیک هندوانه ای، لباس های مختلف با طرح های هندوانه، قرمز و سرخ، انارهای رنگارنگ و سایر وسایلی که مناسب برای یک عکاسی ناب یلدایی است، در فرزند پاک موجود است.

شما می توانید با گرفتن وقت قبلی از آتلیه و مشاوره با عکاسان، بهترین عکس ها را از نوزاد دلبندتان تهیه کنید.

عکاسی نوزاد با تم یلدا

در نظر داشته باشید که لباسهای مختلف یلدایی در آتلیه فرزندپاک موجود است اما چنانچه بخواهید می توانید از لباسهایی که خود برای فرزندتان مد نظر قرار دارید، استفاده کنید.

چنانچه ایده ی خاصی را برای عکاسی یلدا، مد نظر دارید می توانید آن را با عکاسان مطرح کنید تا با توجه به سلیقه ی شما دکور آتلیه را چیدمان کنند.

ایده عکاسی هنری با انار یلدا

ایده عکاسی یلدا برای کودک

عکاسی شب یلدا در خانه

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.