عکاسی کودک در تهرانپارس

عکاسی کودک در تهرانپارس

یکی از مزیت های که می توانید در تهرانپارس داشته باشید سهولت در دستیابی به آتلیه خوب و تخصصی است، آتلیه فرزند پاک با هدف پوشش دهی کامل منطقه تهرانپارس و کل منظقه شرق تهران پا به عرصه عکاسی تخصصی کودک نهاد و بعد از گذشت 8 سال کسب تجربه های مختلف در این زمینه توانسته سطح علمی خود را هم تراز با رقبای اروپای برساند.

عکاسی کودک در تهرانپارس

در حال حاضر از معدود آتلیه های منطقه شرق تهران می باشیم که با عشق و علاقه خاصی به کودکان هنوز در این حوزه سخت عکاسی در حال فعالیت هستیم و از این رشته بسیار لذت می بریم.

عکاسی کودک هم به شکلی بسیار باور نکردنی سخت است اما لذت بخش، شاید برای مادران و پدران عکاسی با موبایل از فرزندشان بسیار راحت باشد، اما وقتی فرزندتان وارد آتلیه خواهد شد شک نکنید با یک فضای خاص و غریبه رو به رو خواهد شد حتی عکاس هم برای او غریبه است.

حتما اجازه دهید عکاسمان با فرزند دلبند شما ارتباط بگیرد و با او وارد بازی شود تا بتواند بعد از صمیمیت کامل لحظات شیرینی را برایتان با لنز دوربینش به ثبت برساند.

سعی کرده اییم آموزش های لازم را به پرسنل هنرمندمان بدهیم و در حال حاضر بدون اغراق خواهیم گفت پرسنل ما بهتر از شما می توانند از فرزند شما مراقبت کنند و این جزو تخصص های لازم برای کار و فعالیت در آتلیه فرزند پاک بشمار می آید.

عکاسی کودک در تهرانپارس

آتلیه فرزند پاک در محدوده شرق ،فلکه دوم تهرانپارس خیابان فرجام واقع شده دسترسی به این استودیو عکاسی بسیار آسان می باشد.

برای رزرو عکاسی خود حداقل باید ده روز قبل از عکاسی خود تعین وقت انجام دهید، اگر قصد دارید عضو شبکه های اجتماعی ما شوید از طریق لینک های زیر اقدام کنید.

کانال آتلیه فرزند پاک 

اینستاگرام آتلیه فرزند پاک 

 

 

آتلیه/عکاسی کودک در تهرانپارس

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.