آتليه فرزند پاک کجاست

آتليه فرزند پاک کجاست

آتلیه فرزند پاک یک استدیو عکاسی است که در تخصصی عکاسی بارداری در حال فعالیت می باشد.

این مجموعه با دارا بودن تجهیزات حرفه ایی پا به عرصه عکاسی بارداری گذاشته است و در حال حاضر از دستگاه های نور سنج ، طیف سنج ، وایت بالانس و انواع فون های برقی بکگراند های اختصاصی، بهرمند است.

آتليه فرزند پاک کجاست

این تجهیزات کمیاب را می توانید در استدیو تخصصی بارداری فرزند پاک تجربه کنید،همچنین در این مجموعه طراحان تخصصی ما از نرم افزار های فتوشاپ استفاده می کنند علاوه بر آن استفاده از چک کالر نرم افزار لایت روم که برای کیفیت مطلوب پوست در چاپ است استفاده می شود تا مشتریان عکسهای کاملا طبیعی را از مجموعه تحویل بگیرند.

لابراتور طرف قرارداد با مجموعه آتلیه فرزند پاک یکی از با کیفیت ترین لابراتور های تخصصی چاپ بارداری نوزاد و کودک است. و تخصصا فقط در این موضوع چاپ را انجام می دهد که تمامی دستگاهای چاپ بروز  را دارا می باشد.

آتليه فرزند پاک کجاست

مجموعه فرزند پاک تخصصی ترین مجموعه عکاسی بارداری نوزاد و کودک در محدوده شرق استان تهران می باشد،که واقع در منطقه تهرانپارس است.

فرزند پاک در دو واحد به صورت مجزا  که یک واحد اداری و یک واحد آتلیه تشکیل شده است تا مشتریان و پرسنل عکاسی ما با آرامش کامل به فعالیت خود را انجام دهند این عمل در واقع به خاطر بالا بردن سطح کیفی عکاسی صورت گرفته است.

مجموعه فرزند پاک علاوه بر عکاسی بارداری، عکاسی نوزاد و کودک را هم جز خدمات خود قرار داده تا مادران باردار بعد از زایمان بتوانند عکاسی new born  خود را در این مجموعه انجام دهند،یا از محصول ویژه ژورنال رشد استفاده کنند.

آدرس آتلیه فرزند پاک

اتوبان باقری جنوب به شمال، نبش ورودی فلکه سوم، جنب طباخی امیر و گلفروشی، پلاک ۱۰۳، واحد ۲

انتهای پست / آتليه فرزند پاک کجاست 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.