آتلیه کودک هفت تیر

با این پست آتلیه کودک هفت تیر با ما همراه باشید تا امرزو به معرفی نحوه خدمات خود در این منطقه “آتلیه کودک هفت تیر” بپردازیم و با خانواده فرزند پاک بیشتر آشنا شوید ، منطقه هفت تیر که در گذشه میدان بیست و پنج شهریور نام داشت.

آتلیه کودک هفت تیر

آب و هوای هفت تیر بسیار عالی و دسترسی شما به مراکز خرید و بازار آسان است
یکی از پر جنب و جوش ترین مکان ها و از مناسب ترین گزینه ها برای خرید است. علاوه بر آن، علی رغم تردد بسیار در این منطقه، این محدوده فاقد گره ترافیکی بوده و همیشه تردد در آن به سادگی انجام می شود.

آتلیه فرزند پاک قصد دارد تا ارائه خدمات به اهالی منطقه هفت تیر توانسته باشد تا در کنار فعالیت تجاری برای اهالی این منطقه خدمات و محصولات با کیفیت را به دست مشتریان خود برساند
این مجموعه در 8 سال گذشته با هدف گذاری منطقه ایی توانسته رتبه اول تجهیزات عکاسی و بزرگترین آرشیو دارنده لباس و تم های متنوع رایگان را به خود اختصاص دهد
خدمات عکاسی آتلیه فرزند پاک شامل : انواع عکاسی های بارداری ، نوزاد ، کودک

گالری عکاسی فرزند پاک

مشتریان عزیزی که قصد عکاسی دارند و هیچگونه اطلاعاتی از شرایط کار ما ندارند می توانند از طریق تماس با مشاوران ما تمامی اطلاعاتی که نیاز دارند دریافت کنند را به دست آورند
ما به دلیل گسترش دادن وسعت کار و پی کردن پله های ترقی در صنعت عکاسی بارداری و نوزاد امکان مشاوره تلفنی رایگان را برای مشتریان خود فراهم کرده اییم تا با خیال راحت بعد از کسب اطلاعات تکمیلی از ما به صورت تلفنی و اینترنتی وقت خود را رزرو کرده و در همان روز و همان ساعت با حضور در آتلیه با رعایت اصول نظم و حمایت از حق مشتری پروژه شما به نحو احسنت به دست بهترین پرسنل هنرمند عکاس بادراری و نوزاد انجام خواهد شد.

نگران کیفیت عکاسی نباشید ما از بهترین دوربین ها و تجهیزات تخصصی در ایران استفاده می کنیم و به جرات می توان گفت تنها در منطقه شرق است که آتلیه فرزند پاک این تجهیزات تخصصی را از کشور آلمان مستقیما وارد کرده و در حال تنها مرکز تخصصی عکاسی کودک و بارداری در شرق استان تهران و تهرانپارس می باشد.

هیچ نگرانی نداشته باشید با خدمات تخصصی آتلیه فرزند پاک شما نیاز به هیچ کاری نخواهید داشت و فقط باید در زمان وقت تعیین شده عکاسی خود در آتلیه حضور پیدا کنید و عکاسی خود را انجام دهید به لطف سیستم مدیریت مشتریان آتلیه فرزند پاک همه فرایند و چرخه سفارشات مشتریان به صورت اتوماتیک در زمان و وقت خود متداول همگی انجام خواهد شد.

اینکار باعث شده تا از سردرگمی مشتریان عزیز بکاهد و در زمان مشخص و معین شده به صورت اتوماتیک روند چرخه عکاسیشان از طریق پیامک اطلاع داده خواهد شد و زمانی که آخرین پیامک تحویل عکس را دریافت کردید می توانید با اطمینان کامل در آتلیه محصول خود را مشاهده چک و دریافت و تسویه حساب انجام دهید.

البته خاطر نشان کنیم در طی گذشت این 8 سال آتلیه فرزند پاک 4 سال به صورت سازمان یافته در حال فعالیت است که توانسته کیفیت کار خود را با توجه به این سیستم اختصاصی بالا برده و مشتریان بیشماری را عوض خانواده خود کرده است.

اما بدون هیچ ادعایی اعلام می کنیم بی عیب و نقص کامل پروژه شما آغاز و به پایان خواهد رسید

به انتهای پست رسیدید/ آتلیه کودک هفت تیر

صفحه رسمی اینستاگرام آتلیه فرزند پاک 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.