عکاسی از نوزاد در آتلیه فرزند پاک – پرسنل متخصص در امر عکاسی نوزاد

عکاسی از نوزاد در آتلیه

فرزند پاک با داشتن نیروهای کار آمد و عکاسی های زیبایش خانواده های زیادی را جذب خود کرده ، آتلیه ما در تهرانپارس در حال فعالیت است و دسترسی آن برای والدین منطقه شرق تهران بسیار نزدیک است.

عکاسی از نوزاد در آتلیه

عکاسی از نوزاد در آتلیه

ما یکی از خلاق ترین و تخصصی ترین عکاس متخصص کودک را مجموعه خود داریم، همچنین عکاس بارداری ما می تواند با ارائه و مشاوره صحیح زیباترین پوزیشن های روز دنیا را عکاسی کند.
عکاسی نوزاد یک پروسه زمان بر و سخت است و اگر به دست فرد متخصص انجام نشود باید قید یک عکس با کیفیت را بزنید.

عکاسی از نوزاد در آتلیه
عکاسی از نوزاد در آتلیه

فرایند عکاسی نوزاد در آتلیه فرزند پاک

مادران عزیزی که قصد عکاسی از نوزاد تازه متولد شده خود دارند پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب را حتما مطالعه کنید.زمانی که عکاسی نوزاد شما انجام میگیرید چرخه و فرایند اینکار به ترتیب اجرا می شود که با توجه به تجربه ایی که در کار کسب کرده اییم مدت زمان عکاسی نوزاد بین یک الی سه ساعت طول خواهد کشید.

حتما یادتان نرود قبل از آمدن به آتلیه فرزندتان را حمام ببرید و در مسیر راه هم نذارید که اصلا بخوابد اینکار بسیار الزامی و حیاتی می باشد.
حال که وارد آتلیه شدید و پروژه عکاسی شما آغاز شده فقط کافیست نظاره گر باشید تا پرسنل هنرمند ما با لوازم و تجربه های اصولی دختر یا پسر دلبندتان را بخوابانند.

این قسمت از کار کمی زمان بر می باشد و خواباندن نوزاد کمی وقت گیر است در کنار آن توجه کنید که تعویض لباس او و همچنین استایل دادن و فرم دهی بدنی آن هم زمانی در در بر خواهد گرفت. به دلیل حساسیت و تخصصی بودن موضوع فرم دهی بدنی نوزاد که خیلی خیلی امر مهمی است،حتما اجازه بدید تا پرسنل کار خود را با دقت انجام دهند.

عکاسی از نوزاد در آتلیه
عکاسی از نوزاد در آتلیه

ما تمامی کار را آماده کرده ایم و فقط نوزاد شماست که باید در اختیارمان قرار گیرد

بعد از خوابیدن فرزندتان، تعویض لباس و فرم دهی مراحل عکاسی انجام خواهد گرفت ، که به مراتب باز هم در این بخش تجهیزات و لوازمی کمیاب را در عکاسی استفاده می کنیم که نظیرش را در شرق استان تهران نخواهید دید.

آیا فلاش دوربین برای نوزاد خطرناک است

درباره این موضوع آتلیه فرزندپاک بسیاری از سایت های خارجی و ایرانی را دنبال کرده و با توجه به معتبر بودن مطالبی که جمع آوری کرده اییم و مشاوره های پزشکی انجام شده فهمیدیم که هنوز هیچ دانشمند و پزشکی رسما متضرر بودن آن را اعلام نکرده و در هیچ علم پزشکی ثبت رسمی نشده است.

نوزاد شما در زمان عکاسی خواب است و چشم های او بسته است. همچنین فاصله لنز دوربین بسیار از نوزاد فاصله دارد و شات فلاش فقط در یک لحظه اتفاق می افتد که هیچ جای نگرانی از این بابت نیست.

ما نوزادان زیادی را عکاسی کرده اییم که در حال حاضر در سن 8 سالگی هستند و هیچ مشکلی از این بابت برایشان به وجود نیامده است.

عکاسی از نوزاد در آتلیه فرزند پاک

پیج اینستاگرام بارداری

تعرفه عکاسی در آتلیه فرزند پاک 

قیمت عکاسی در آتلیه فرزند پاک بر اساس سایز انتخابی شما می باشد. به صورت مختصر به شما عزیزان عرض خواهیم کرد شروع قیمت های ما از 34 هزار تومان است که در سایز 16×21 می باشد.

آتلیه فرزندپاک بدون ورودیه می باشد همچنین هیچ محدودیتی در انتخاب عکسهایتان نیست

آتلیه نوزاد 
آتلیه نوزاد در تهرانپارس
آتلیه عکاسی نوزاد
عکاسی نوزاد 
آتلیه فرزند پاک 
آرشیو لباس عکاسی نوزاد

مجموعه ما دارای زیباترین آرشیو لباسهای بارداری و نوزاد است که می توانید با استفاده از این لباس ها زیباترین عکسهای نوزادی را از نوزاد دلنبد شما بگیریم.

 

 

برای اطلاع دقیق از دیگر شرایط آتلیه فرزندپاک با شماره تماس : 38 90 86 77

 

عکاسی از نوزاد در آتلیه فرزند پاک

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.