آموزش ویدیویی عکاسی از نوزاد

آموزش عکاسی از نوزاد

عکاسی از نوزاد تازه متولد شده سختی های خاص خود را دارد. بدون تردید می توان گفت یکی از دشوارترین سبک های عکاسی، عکاسی از نوزاد به خصوص در ماه های اول است.

عکاسان باید مراقب بدن نحیف نوزاد باشند، باید به دقت همه ی لوازم را بهداشتی نگه دارند و سلامتی نوزاد را مهم ترین معیار در عکاسی قرار دهند.

گذاشتن نوزاد روی پتوهای خز دار یک ایده ی جالب برای عکاسی است. شما می توانید از انواع رنگ های ناب و جذاب با توجه به جنسیت نوزاد استفاده کنید.

آموزش عکاسی از نوزاد

در هنگام خرید پارچه ها و پتوها دقت کنید؛ نباید از پارچه های پولیشی ای استفاده کنید که پرز می دهند؛ زیرا پرز ها می توانند برای نوزاد مضر باشند و سبب واکنش های آلرژن پوستی یا حساسیت های تنفسی شوند.

گلچینی از رنگ های متنوع را خریداری کنید، تیره و روشن. رنگ هایی مانند طوسی، سبز، زرد، صورتی و کرم از محبوب ترین رنگها برای عکاسی نوزاد هستند.

بستن نوزاد با شال نیز یکی دیگر از ایده های عکاسی نوزاد است. شما می توانید نوزاد را کامل درون یک شال بپیچید و عکاسی کنید یا اینکه ادامه ی شال را مدل دهید و از نوزاد خود عکاسی کنید.

ایده های قرار دادن در سبد یا قرار دادن نوزاد روی مبل همه می توانند با کمی خلاقیت در چیدمان و انتخاب رنگ ها تبدیل به ایده های خاص و ناب برای عکاسی شوند.

استفاده از انواع لباس های متنوع نوزادی می تواند به شما برای گرفتن یک عکس خوب کمک کند. کلاه ها را فراموش نکنید. گذاشتن یک کلاه کوچک روی سر نوزاد کوچک؛ عکس را بسیار زیباتر می کند. به خصوص اگر شما به طیف رنگ های انتخابی توجه کنید.

منظور این است که اگر طیف رنگی طوسی را مانند این ویدیو برای عکاسی نوزاد انتخاب کنید؛ می توانید از وسایل طوسی تیره و روشن، آبی تیره یا رنگ های ضد مانند زرد برای سایر لوازم دکور استفاده کنید.

آموزش عکاسی از نوزاد

نوزاد را کلافه نکنید؛ اگر دیدید که بی تابی می کند؛ اجازه دهید تا در آغوش والدینش قرار بگیرد و آرامش خود را به دست بیاورد.

نوزادان در ماه اول خواب عمیقی را تجربه می کنند؛ چنانچه آرامش پیدا کنند و بخوابند شما می توانید با خیال راحت عکس های مدل به مدل بیندازید.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.