چگونه یک کسب و کار عکاسی راه اندازی کنیم – بخش اول

راه اندازی عکاسی

عکاسی یک روش عالی برای کسب درآمد از طریق کاری است که دوست دارید. اگر مبتدی هستید و نمی دانید چگونه شروع به کار کنید، باید بدانید که راه سختی در پیش دارید. برای رسیدن به موفقیت باید برنامه ریزی و مقدمات کار را فراهم کنید، شما باید استراتژی و روش های دقیق و هدفمندی را در پیش روی خود قرار دهید. با ایجاد اهداف کوچک و قابل دستیابی مانند تهیه یک طرح و هویت تجاری منحصر به فرد با یک برنامه ریزی و آماده سازی دقیق، می توانید خود را به عنوان یک عکاس حرفه ای مطرح کنید!

روش 1 از 4

شروع کار به عنوان یک تجارت رسمی

راه اندازی عکاسی

1. برای تجارت عکاسی خود جایگاه انتخاب کنید

در ابتدا به این فکر کنید که چه نوع کار و ژانری در دنیای عکاسی بیشتر از همه شما را جذب می کند. آیا به گرفتن عکس عروسی علاقه دارید یا ترجیح می دهید از افراد مجرد عکاسی کنید؟ آیا دوست دارید پرتره حیوانات خانگی بگیرید یا مناظر طبیعی را ترجیح می دهید؟ به مخاطب مورد نظر، پرسپکتیو خاص و همچنین میزان محبوبیت کار خود فکر کنید.

– برای نمونه اگر در منطقه زندگی تان سه عکاس فعال دیگر دارید، بهتر است جایگاه متفاوتی را انتخاب کنید.

2. برای ترسیم برنامه های خود، یک طرح تجاری تهیه کنید

راه اندازی عکاسی

راه اندازی عکاسی

با خلاصه ای اجرایی شروع کنید که پایه و اساس برنامه تجاری شما را ایجاد می کند، سپس به شرح شرکت بپردازید. برای تجزیه و تحلیل بازار عکاسی که تجارت شما در آن وارد شده و همچنین چگونگی برنامه ریزی و سازماندهی وقت بگذارید. خدماتی را که ارائه می دهید، زمان انتظار مشتری، مبلغی که برای وام می خواهید و پیش بینی های مالی اساسی خود را برای چند سال اول توصیف کنید.

– یک پوشه برای قرار دادن اسناد مهم، مجوزها، تاریخچه اعتبار و سایر مدارک مهم داشته باشید.

3. یک نام منحصر به فرد برای کسب و کار خود ثبت کنید

راه اندازی عکاسی

برای شروع باید نامی برای کسب و کار خود در نظر بگیرید که توصیف کننده کارتان باشد. لوگویی تنظیم کنید که مخفف شرکت شما باشد و به شما کمک کند تا حس هویت شدیدی در کسب و کار خود داشته باشید.

– نام کسب و کار شما لازم نیست پیچیده باشد! چیزی به سادگی “عکاسی Caroline Wyland” ” یا ” Bluegrass Snapshots” می تواند برای نام تجاری کافی باشد.

– برای نمونه اگر نام تجاری شما “Island Paradise Photgraphy” باشد، آرم شما می تواند یک I منحنی مانند درخت نخل باشد.

4. تجارت خود را ثبت کنید

راه اندازی عکاسی

راه اندازی عکاسی

فرم هایی را به دولت خود ارسال کنید که شامل نام کسب و کار، محل استقرار و نحوه سازماندهی آن باشد. ثبت نام تجاری بستگی به محل زندگی دارد، در صورتی که لازم به ثبت نباشد تجارت شما با عنوان کسب و کار با نام تجاری… ((Doing Business As (DBA) نامیده می شود.

– هنگام ثبت نام باید هزینه ای بپردازید، اگرچه هزینه های خاص به محل زندگی شما بستگی دارد.

5. درخواست پروانه کسب کنید

راه اندازی عکاسی

برای دیدن شرایط درخواست مجوز در منطقه خود به صورت آنلاین جستجو کنید. با دفتر دولت منطقه خود ملاقات کنید تا ببینید چه مدارکی را باید برای مجوز خود به همراه داشته باشید.

– مجوزهای کسب و کار مربوط به مناطق خاص یا شهری است که در آن زندگی می کنید.

– اگر تمام مدارک لازم را پر نکنید، ممکن است درخواست مجوز شما رد شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. […] چگونه یک کسب و کار عکاسی راه اندازی کنیم – بخش اول […]

نظرات بسته شده است.