15 نکته برای گرفتن عکس ساحلی عالی – بخش سوم

اضافه کردن نور در مواقع نیاز

ساده ترین راه برای کم کردن سایه ها و اضافه کردن هاله نور، یک بازتابگر است. برای نگه داشتن آن به یک پایه محکم یا یک دست یار احتیاج دارید، به خصوص در ساحل که نسیم دریا می وزد. بازتابگرها دارای رنگ های سفید، نقره ای و طلایی هستند. طرف طلایی گرمی را به نور اضافه می کند که کاملاً با عکس ساحلی مطابقت دارد. نورپخشان ها نیز می توانند مفید باشند.

پیش زمینه را کنترل کنید

سواحل مناطق گسترده ای هستند که به سختی می توان مراقب حوادث اطراف بود. موارد زیادی وجود دارد که در یک عکس به صورت غیرمترقبه به نظر می رسد، مانند غریبه هایی که در امتداد راه می روند، سطل آشغال، علائم و حتی تکه های جلبک دریایی.

بله، برخی از این موارد در پس از تولید به راحتی حذف می شوند. اما عکس درست گرفتن و توجه به هنگام عکس برداری بسیار ساده تر است. همه ما گاهی اوقات چیزی را که نمی خواهیم در پس زمینه می گیریم، اما هرچه تعداد بیشتری عکس بگیرید، همان لحظه می توانید ایراد مورد کار را تشخیص دهید.

تنظیمات دوربین و تجهیزات برای ساحل

تنظیمات

بزرگترین چالش عکس برداری در ساحل، نور شدید است. با برخورداری از نور در جهات مختلف، مقیاس دوربین شما به راحتی فریب می خورد و می تواند در نور و تعادل رنگ سفید شما تأثیر بگذارد. برای داشتن بهترین شانس، از تنظیمات دستی استفاده کنید. با از پیش تنظیم کردن روز آفتابی و ابری تعادل رنگ سفید دستتان می آید.

15 نکته برای گرفتن عکس ساحلی عالیبسیاری از سیستم های دوربین دیجیتال DSLR و بدون آینه دارای ویژگی براکت هستند، که مجموعه ای از عکس ها با نوردهی های مختلف را به خود اختصاص می دهند. این امر به شما امکان می دهد تا تصاویر را در پس تولید ترکیب کرده یا دسته کنید. این زمانی مفید است که بین نقاط برجسته و سایه های شما تفاوت های شدید وجود داشته باشد. ترفند مفید دیگر تسلط بر ابزار مقیاس نقطه است.

قالب فایل تصویری خام ،شما را قادر می سازد پس از واقعیت، در post-production، بسیاری از این عوامل را کنترل کنید. برای رفع مشکلات سایه و تعادل سفید مفید است. فقط به یاد داشته باشید هنگام عکس برداری سایه های تیره به راحتی ثابت می شوند، اما برجستگی های پف کرده بازگشت مجددش غیرممکن است.

یکی از بهترین ایده های عکاسی در ساحل این است که سعی کنید سرعت شاتر خود را کند کنید. استفاده از حساسیت بالا و درجه بالای عدسی باعث می شود تا سرعت شاتر را کمی کند کنید. یک فیلتر ND نیز می تواند به شما کمک کند.

سایر تجهیزات

بهترین دوربین برای تصاویر ساحلی همان دوربینی که دارید است. دوربین های دیجیتال DSLR از آن جایی که تمامی ابزارها برای دست یابی به تنظیمات دستی را فراهم می کند مفید است. اما اگر تلاش کنید، می توانید با تلفن های هوشمند خود عکس های عالی در ساحل بگیرید.

15 نکته برای گرفتن عکس ساحلی عالیاولین تجهیزاتی که باید به آن ها فکر کنید چیزهایی هستند که لوازم شما را ایمن نگه می دارند. یک دمنده هوا با قدرت بالا و مجموعه خوبی از پوشش لنز باید باشد. یک کیف خوب دوربین با کف ضد آب نیز ایده خوبی است.

لنزی که انتخاب می کنید به احتمال زیاد یک لنز با زاویه دید گسترده است. برای پرتره ها، یک لنز تله فتو معمولی یا کیفیت پایین نیز می تواند کارساز باشد.

برای استفاده کامل از تنظیمات دستی، یک پایه خوب نیز ایده خوبی است. پایه برای هرگونه عکس برداری طولانی مدت، حتی در هنگام استفاده از دیافراگم های کوچک یا فیلترهای ND در طول روز، ضروری است.

سایر ایده های عکاسی ساحلی عالی

عکس یهویی و پرتره ساحلی خانوادگی

ساحل، بچه ها را در همه جا دور هم جمع می کند. همه ما علاقه مند بازی، سرگرمی و رفتار طبیعی هستیم. ساحل مکانی عالی برای عکس گرفتن از ژست های رسمی و عکس های کنشی یهویی است. به سادگی مکان بهتری برای انجام پرتره خانوادگی یافت نمی شود. عکس های ساحلی در شهرهای ساحلی برای ساکنان و بازدید کنندگان مرسوم است.

15 نکته برای گرفتن عکس ساحلی عالیعکاسی ساحلی سیاه و سفید

عکس سیاه و سفید یک مدل هنری کم استفاده شده است که برای ساحل مناسب است. به ویژه برای عکاسی در وسط روز که نور زیاد است و تصاویر سایه روشن است مفید است. این یک روش عالی برای بافت ها و جزئیات است. همچنین برای زمانی که رنگ ها در روزهای زمستان خاکستری هستند یا وقتی می خواهید آسمان یا آب و هوا نمایشی تر به نظر برسد.

نتیجه گیری

به اندازه ای که در جهان ساحل وجود دارد، مدل تصویر ساحلی نیز است. سواحل مکان های زیبایی هستند که تقریباً همه با آن ها ارتباط برقرار می کنند. این تقریباً یک واقعیت جهانی است که مردم برای استراحت و آرامش به دریا می روند. از عکاسی خود استفاده کنید تا یک قطعه کوچک از آن را با افرادی که نمی توانند سفر کنند، به اشتراک بگذارید یا به افرادی که هرگز در مورد سفر فکر نکرده اند، انگیزه دهید.

بهترین کار خود را انتخاب کنید و با افزودن کار از سفرهای اخیر، وب سایت خود را مرتب به روز کنید. وب سایت شما پنجره هنرنمای شما به جهان و اولین نقطه ارتباط با مشتریان و همکاران احتمالی است.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.