استفاده از رنگ ها و تجهیزات صحنه در عکاسی نوزاد

خیلی ها دوست دارند بدانند چرا در عکاسی، از وسایل و رنگ ها به شدت استفاده می شود! بنابراین درباره این موضوع و این که چرا سبک خلاقانه بسیار منحصر به فرد است در این مطلب بحث خواهد شد .

همان طور که می دانید، شخصی به نام “اشلی” در زمینه عکاسی نوزاد تخصص داشته و امکانات بی شماری را برای بیان خلاقیت فراهم کرده و مهم تر از همه سبک عکاسی را ایجاد کرده است.

رنگ ها

رنگ ها در عکس بسیار بیشتر نشان داده می شوند، گاهی اوقات بیش از آن چه که ما تصور می کنیم. هر رنگی که در تصویر به کار رفته، نشان دهنده خلق و خو، عواطف یا احساسی است که عکاس می خواهد به تصویر بکشد.

عکس های سیاه سفید بر اساس رنگ های استفاده شده، ابعادی از فایل خام ایجاد می کنند! عکس های با رنگ های زرد، احساسات و آرامش صمیمانه ای را در بیننده ایجاد می کند و یادآور اشیای هم رنگ و مشابه مانند خورشید است.

رنگ ها در جاودانه سازی عواطف و احساسات والدین بسیار مهم هستند و با تنظیم این رنگ ها تصاویر ملموسی ایجاد می شود، با ثبت لحظات نوزادان یک تجربه بی نظیر و احساسی به وجود می آید. رنگ ها در عکاسی به شما کمک می کند تا احساسات واقعی خانواده ها را برجسته کنید، به گونه ای که وقتی والدین 30 سال دیگر به این عکس ها نگاه می کنند، از طریق رنگ های استفاده شده در تصاویر، احساساتی را که هنگام در آغوش گرفتن نوزاد خود داشتند به خاطر آورند!

این کار نه تنها برای والدین بلکه برای عکاسان نیز یک تجربه احساسی است! هر عکس منعکس کننده کار هنرمند است و “اشلی” سبک خود را با استفاده از رنگ های روشن و پررنگ بر جای می گذارد! این رنگ های جسورانه به خنثی کردن ناهنجاری ها کمک می کند، رنگ های دائمی مانند سیاه و سفید، عمق احساسات را در عکس ها بیان می کنند و به شما کمک می کنند تا حتی از رنگ های روشن نیز برای نشان دادن زیبایی لحظات واقعی استفاده کنید.

تجهیزات صحنه

در عکاسی از تجهیزات صحنه استفاده می شود تا المان های مختلفی مانند بافت در تصویر ایجاد شود و در تنظیمات آن ابزارهای مختلفی به کار برده می شود که به خوبی با یکدیگر مطابقت دارند. این هماهنگی به ارتقا و ایجاد بعد جدیدی از مهارت عکاسی کمک می کند!

تجهیزات همچنین به والدین اجازه می دهد تا معنا و مفهوم خاصی را در عکس ایجاد کنند. آن ها از طریق این وسایل داستانی را به اشتراک می گذارند، اتفاق شیرین زندگی مانند مکانی که برای اولین بار ملاقات کرده اند، یک سرگرمی خاص یا فیلم مورد علاقشان.

با وسایل متنوعی که در تصویر ارائه می شود، عکس معنا می گیرد و می توان به وسیله آن به والدین کمک کرد تا خاطرات خود را زنده کنند.

جزئیات بی شماری را می توان در عکس ها گنجاند و بیان کرد. رنگ ها و تجهیزات در آتلیه عکاسی بیان گر مشخصه های خاصی است که می تواند برای خانواده ها خاطرات به یادماندنی را رقم بزند!

امیدواریم بتوان با استفاده از رنگ و وسایل نه تنها در عکاسی نوزاد بلکه در سایر انواع عکاسی، عمق احساسات و بزرگترین نقاط عطف زندگی سوژه ها را به نمایش گذاشت.

مترجم: محمدی

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.