عکاسی سیاه و سفید در بارداری

عکاسی سیاه سفید بارداری

عکاسی از دوران بارداری، یک خاطره ی شیرین و ماندگار از دوران باردرای را برای شما به ارمغان می گذارد. بیشتر زنان باردار در دوران حاملگی به نوسانات خلقی دچار می شوند، عکاسی و هیجانات آن نه تنها به بهبود روحیه آنها کمک می کند، بلکه این فکر که عموما احساس می کنند زیبایی سابق خود را ندارند، برطرف می شود و آنها متوجه می شوند که هنوز برای همسر خود جذاب و مهم هستند.

عکاسی بارداری امروز در آتلیه های تخصصی بارداری به عنوان یک حرفه ی خاص انجام می شود. اگر شما دوست دارید تا عکس های با کیفیت داشته باشید می توانید به آتلیه بارداری مراجعه کنید، در غیر اینصورت می توانید عکس سفلی بارداری بگیرید یا اینکه با همسرتان عکس دو نفره بارداری بگیرید.

عکاسی سیاه سفید بارداری

در این مطلب ما با شما درباره عکس های سیاه و سفید بارداری صحبت می کنیم. همیشه از دیرباز تا کنون عکس های سیاه و سفید زیبا بوده و هنوز هم هستند.

عکس های سیاه سفید نیز مانند عکس های رنگی هستند و تفاوت خاصی در پوزیشن و حالت ها ندارند. تنها مساله ای که در این سبک عکاسی مهم تر از بقیه موارد است، رنگ لباس و بک گراند است. شما باید دقت کنید که در حال عکاسی عکس سیاه سفید هستید، اگر بک گراند تیره است نباید لباس تیره بپوشید، زیرا هر دو در عکس سیاه سفید؛ سیاه می افتند.

همچنین اگر بک گراند روشن است نباید لباس هایی با رنگ روشن بپوشید، با این روش هم عکس شما خراب می شود.
شما باید توازن را برقرار کنید و رنگهایی را بپوشید که تضاد کافی با بک گراند را برای عکاسی سیاه سفید داشته باشد.

عکاسی سیاه سفید بارداری

عکس های دو نفره بارداری با تم سیاه سفید

چه این عکس ها را در فضای باز بگیرید، چه در منزل یا آتلیه بارداری؛ می توانید عکس های زیبایی را داشته باشید.

در فضای باز انواع بک گراندهای طبیعی در عکاسی سیاه و سفید، بازی با رنگها هستند. شما می توانید عکس هایی را با رنگ های مشکی، سفید و خاکستری مشاهده کنید. این زیبایی عکس ها را صد چندان می کند شاید به همین خاطر است که بیشتر افراد زیباترین عکس های سیاه و سفید را با دخالت طبیعت می دانند.

عکاسی سیاه سفید بارداری عکاسی سیاه سفید بارداری

عکاسی سیاه سفید بارداری
عکاسی سیاه سفید بارداری

عکاسی سیاه سفید از مادر

شما می توانید با حضور در آتلیه بارداری، عکس های شخصی از بارداری تان بگیرید. این عکس ها می تواند به صورت کلوزآپ با تمرکز بر شکم مادر، قدی یا فقط از دستها و شکم باشد.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. […] عکس های سیاه و سفید بارداری، طرفداران بسیاری دارد؛ اما فراموش نکنید که ثبت تصاویر سیاه و سفید زیبا، نیاز به تمرین بیشتری داشته و تعادل رنگ، کنتراست و نوردهی از اهمیت بسیاری در این نوع عکاسی برخوردار هستند. پرتره های سیاه و سفید، جلوه بی نظیری دارند و همین امر آن ها را به یک انتخاب محبوب تبدیل می کند. […]

نظرات بسته شده است.