عکس سلفی در آینه

عکس های سلفی روشی سرگرم کننده و ساده برای نشان دادن خود هستند و سلفی در آینه از محبوبیت بالایی برخوردار است. اگر می خواهید سلفی جذاب و زیبایی داشته باشید، با پنهان کردن دوربین گوشی خود از زاویه دید آینه، خطای دید ایجاد کنید. سپس در حالی که چیزی تصادفی در دست دارید سلفی بگیرید جوری که به نظر برسد شما با آن وسیله از خود عکس می گیرید. عکس خود را در شبکه های مجازی به اشتراک بگذارید و ببینید آیا دوستان شما با این ترفند فریب می خورند!

قسمت 1 از 2

ایجاد خطای دید در سلفی

1. یک پایه بلند از اشیاء محکم برای گوشی در کنار آینه درست کنید

عکس سلفی در آینه

آینه ای پیدا کنید که دوست دارید برای عکس سلفی از آن استفاده کنید. ترجیحاً به دنبال اتاقی بزرگ با فضای زیاد باشید تا بتوانید گوشی خود را از دید دور کنید. چندین شی محکم مانند جعبه و کتاب های سنگین را بردارید و آن ها را بر روی پایه هم قد یا بلندتر از خود بچینید. سعی کنید پایه را در گوشه ای دور از دید آینه قرار دهید.

– برای گرفتن یک سلفی متقاعد کننده، پایه دوربین باید کاملاً بلند باشد. اگر زاویه دوربین خیلی زیاد یا کم باشد، سلفی شما باورپذیر به نظر نمی رسد.

2. گوشی خود را بر روی پایه قرار دهید

عکس سلفی در آینه

عکس سلفی در آینه

گوشی را بر روی قسمت مرتفع قرار دهید تا لنز دوربین رو به آینه قرار بگیرد. آن را به یک شی محکم دیگر مانند بطری یا ظرف تکیه دهید، تا در اواسط عکاسی سقوط نکند. از قرارگیری زاویه دوربین به سمت آینه مطمئن شوید، تا تصویر نهایی شما و شی تصادفی واضح شود.

– همیشه قبل از عکاسی بررسی کنید که جهت لنز دوربین رو به آینه باشد، در غیر این صورت عکس سلفی شما به درستی ثبت نمی شود.

3. جلوی آینه بایستید و مطمئن شوید که تلفن شما در تصویر نمایان نمی شود

عکس سلفی در آینه

همان ژست سلفی را بگیرید. آیا دوربین گوشی شما با موفقیت از دید خارج شده است یا هنوز در گوشه ای از قاب تصویر قابل مشاهده است؟ اگر هنوز می توانید گوشی را در سلفی خود ببینید، آن را جابجا کرده و کاملا از دید دور نگه دارید.

– گرفتن عکس سلفی در مقابل آینه کوچک آسان تر است.

– همیشه بعد ازعکاسی می توان تصویر را کراپ کرد.

4. با یک وسیله تصادفی جلوی آینه ژست بگیرید

عکس سلفی در آینه

عکس سلفی در آینه

یک چیز خنده دار را انتخاب کنید که واقعا دوستان تان را دچار خطا کند، می توان حتی از یک کنترل ساده، یک تکه نان یا باکس دستمال مرطوب استفاده کرد. به همان روشی که تلفن خود را برای گرفتن عکس سلفی جلوی آینه تنظیم می کنید، وسیله تان را در دست بگیرید.

قسمت 2 از 2

ثبت و ویرایش عکس

1. با تایمر خودکار دوربین (سلف تایمر) عکس بگیرید تا یک گزینه آسان داشته باشید

عکس سلفی در آینه

برنامه دوربین را باز کرده و تایمر را روی 5 یا 10 ثانیه تنظیم کنید. وقتی برای عکاسی آماده شدید، دکمه شاتر را فشار دهید تا تایمر دوربین شروع شود.

– در گوشی آیفون می توانید تایمر را با ضربه بر روی نماد ساعت در قسمت بالای صفحه تلفن خود تنظیم کنید.

– در گوشی اندروید، به دنبال نماد تایمر در بالای صفحه دوربین باشید. این قسمت به طور پیش فرض بر روی گزینه “خاموش” قرار دارد. تایمر را تنظیم کنید تا شاتر بعد از 2، 5 یا 10 ثانیه عمل کند.

– شاید بخواهید چندین عکس بگیرید تا حس ریتم ایجاد کنید.

2. از دوست یا یکی از اعضای خانواده خود بخواهید که در صورت داشتن مشکل از شما عکس بگیرد

عکس سلفی در آینه

اگر تصویر نهایی شما عالی نمی شود نگران نباشید! در صورتی که روش تایمر خودکار، تصویر دلخواه را به شما نمی دهد، می توانید از دوست یا یکی از اعضای خانواده خود بخواهید که از شما عکس بگیرد. مراقب باشید که تصویر آن ها در خارج از دید آینه باشد.

3. یک فیلتر اضافی برای جذاب کردن عکس اعمال کنید

عکس سلفی در آینه

عکس سلفی در آینه

در تنظیمات دوربین تلفن خود به دنبال گزینه فیلترهای از پیش تعیین شده بگردید، یا از یک برنامه شخص ثالث (Third Party) استفاده کنید تا اصلاحات نهایی را بر روی عکس های سلفی تصادفی خود اعمال کنید. تصویر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید یا آن را برای دوستان خود ارسال کنید و ببینید چه تعداد از آن ها فریب ترفند شما را می خورند!

برنامه هایی مانند اینستاگرام و فتوشاپ اکسپرس (Adobe Photoshop Express) گزینه های عالی برای ویرایش عکس قبل از ارسال در شبکه های اجتماعی هستند.

مترجم: محدثه محمدی

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.