زمان عکاسی بارداری

زمان عکاسی بارداری

عکاسی بارداری به تازگی رونق بسیاری پیدا کرده است.خوشبختانه فرهنگ این نوع عکاسی در ایران کم کم در حال جا افتادن است.این نوع عکاسی زیباترین نوع عکاسی دنیا می باشد.

زمان عکاسی بارداری

آیا شما دوست ندارید از دوران بارداری خودتان عکس های آتلیه ایی زیبا با لباس های مجلل داشته باشید.این آرزوی هر مادری است تا خاطرات دوران بارداری اش را زنده نگه دارد، در آینده می تواند آن را به فرزندش نشان دهد و از آن روزها برای او داستان های زیادی تعریف کند.

آتلیه فرزند پاک یکی از مجموعه های کاملا تخصصی در گرایش عکاسی بارداری است،این مجموعه در منطقه شرق تهران قرار دارد،در حال حاضر متمایز ترین آتلیه در شرق استان تهران می باشیم در ادامه مختصری از امکانات آتلیه و مزایای آتلیه به شما توضیح خواهیم داد.

در آتلیه بارداری فرزند پاک می توانید بدون ورودیه عکاسی انجام دهید، در کنار آن بدون محدودیت عکس انتخاب کنید.

متنوع ترین آرشیو لباس های بارداری ، نوزاد ، کودک را می توانید در آتلیه فرززند پاک مشاهده کنید.

تجهیزات ما هم جز امکاناتی است که ما را نسبت به مشتریان متمایز کرده و خدا را شاکرم در این 8 سال توانسته ایم بیشترین تلاش خود را انجام دهیم تا مشتریان ما با رضایت کامل از ما خرید کنند.

زمان عکاسی بارداری

بهترین زمان عکاسی بارداری در ماه هفتم و هشتم می باشد.چون تغیرات کاملی در بدن و شکم مادر شکل گرفته است و این زمان بهترین وقت عکاسی برای این گرایش است،همچنین توجه داشته باشید مدت زمان عکاسی بارداری 1 ساعت و 30 دقیقه است. ما تشخیص داده ایم بیشتر از این زمان برای عکاسی بارداری نیازی نیست.حتما سعی شود مادر در استراحت باشد تا در آتلیه برای تعویض لباس هنگام عکاسی اذیت نشود.

نگران لباسهای بارداری نباشید نیازی به هزینه های اضافی برای لباس بارداری نیست ما بیش از 20 دست از بهترین و زیباترین لباس های بارداری را در مجموعه برای عکاسی مادران بارداری تهیه کرده ایم تا بتوانند با تنوع بسیار بالا عکاسی خود را انجام دهند.

راستی به شبکه اینستاگرام آتلیه فرزند پاک هم سر بزنید

آیا گالری عکس بارداری آتلیه فرزند پاک را مشاهده کرده اید

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.